پایگاه صهیونیستی دبکا فایل اعتراف کرد،پس از برکناری "بندر بن سلطان،هماهنگی میان دستگاه اطلاعاتی اسرائیل و عربستان علیه ایران قطع می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه دبکا فایل رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع آمریکایی و عربستانی مدعی شد،برکناری "شاهزاده بندر بن سلطان" رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی و مخالف اصلی نزدیکی ایران و آمریکا و سیاست واشنگتن در قبال بحران سوریه، به دلیل نزدیکی تهران و واشنگتن صورت گرفت.

دبکا فایل گزارش داد:پس از برکناری بندر بن سلطان "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل تنها کسی که در خاور میانه آمادگی داشت سیاست های امریکا در قبال ایران و سوریه را محکوم کند، از دست داد.

دبکا فایل در ادامه افزود:پیش از این اطلاعاتی درباره همکاری مخفیانه وی با دستگاه اطلاعاتی اسرائیل منتشر شد که بر اساس آن بندر بن سلطان تلاش می کرد تا میان عربستان و اسرائیل در خصوص اقدامات علیه ایران هماهنگی ایجاد کند و پیش بینی می شود که پس از برکناری وی هماهنگی میان دستگاه اطلاعاتی اسرائیل و عربستان در این باره قطع شود.

در همین حال خبرگزاری فرانس پرس هم به نقل از برخی از منابع گزارش داد، بندر بن سلطان دیگر مسئول پرونده سوریه نیست و "محمد بن نایف" در حال حاضر مسئول اصلی این پرونده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار