بانوی ملی‌پوش دو و میدانی گفت: در ایران امتیازهای بیشتری کسب کرده بودم اما در چین با مسکن رتبه پنجم را به دست آوردم.

سپیده توکلی، بانوی ملی پوش دو و میدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: دوره قبل هم در این رقابت‌ها حاضر شدم، نسبت به دوره قبل پنج‌گانه از سطح بالاتری برخوردار بود، البته نه درهمه ماده، صبح روز مسابقات کمر درد داشتیم و به این دلیل ماده‌های صبحم رضایت بخش نبود، عصر مسابقات با یک مسکن رکوردهای بهتری ثبت کردم و در نهایت پنجم شدم.  

وی در ادامه افزود: در ماده من تمام شرکت کننده‌های مطرح آسیا حضور داشتند، چین با سه ورزشکار در این مسابقات حاضر شده بود، سطح مسابقات به حدی بالا بود که قهرمان دو سال گذشته که از کشور قزاقستان بود  به سختی صاحب گردن آویز برنز شد.  

توکلی با بیان اینکه ملی پوشان به یک مربی خارجی نیاز دارند، گفت: از آنجایی که فدراسیون بودجه کافی برای بهره بردن از مربی خارجی را ندارد، من در حال حاضر با مربی ایرانی تمرین می‌کنم، تا مسابقات آسیایی مهلت زیادی نداریم و از آنجایی که هدف اصلی تمام ورزشکاران ایرانی حضور پر رنگ در مسابقات آسیایی است باید برنامه منظمی در این راستا داشته باشیم.  

وی ادامه داد: چهار سال پیش در مسابقات آسیایی رتبه ششم را کسب کردم و این در حالی بود که حدود سه ماه بود 7 گانه تمرین می‌کردم، در طول این مدت با شرکت در مسابقات تجربه بیشتری کسب کرده‌ام، از طرفی من اختلافات زیادی با رقبای خودم ندارم، اگر تمرکز بیشتری بر روی تمریناتم داشته باشم و به خودم بیشتر اعتماد داشته باشم می‌توانم جایگاه بهتری کسب کنم.  

توکلی یادآور شد: البته برای حضور در مسابقات آسیایی و درخشش هرچه بیشتر در این رقابت‌ها باید بر مسابقات بیشتری شرکت کنیم تا به آمادگی مطلوب برسیم، البته حضور ما در مسابقات برون مرزی به تصمیم فدراسیون بستگی دارد.  

انتهای پیام/  
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار