"سیروس همتی" درگفتگو باباشگاه خبرنگاران:

چوب صداقتم را می‌خورم

"سیروس همتی" گفت: شخصیت حامد زمانی در " خوب، بد ، زشت" چوب صداقتش را می‌خورد.

سیروس همتی بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: فیلمنامه سریال نوروزی "خوب، بد، زشت" که نوروز امسال ازشبکه دو پخش خواهد شد، اثری خوب از " بابک کایران" است و این موضوع که یک ماه مانده به پایان سالجاری فیلمنامه تقریباً تکمیل شده اتفاق خوبی است که کمتر از سایر سریال‌های نوروزی دیده می شود.

وی ادامه داد: در طرح اولیه این فیلمنامه نقش " حامدزمانی" وجود نداشت و طی جلسات کارگردان برای شکل گیری قصه و شاخ وبرگ دادن بیشتر به سریال شخصیت حامد، هوشنگ و ... شکل گرفت.

همتی افزود: به نظر می‌آید با وجود ستاره هایی مانند امین حیایی، محمدکاسبی، سیاوش مفیدی، بهنوش بختیاری، بهاره رهنما و مهدی سلوکی که دراین مجموعه نقش آفرینی کرده‌اند وهمچنین کارگردانی منوچهر هادی که کارخود را بلد است بتوانیم کاری درشأن رسانه و مردم عزیز تولید کنیم.

وی درمورد نقش خود در این سریال گفت: "حامد زمانی" کسی است که با بهنوش ازدواج می‌کند وحاصل این ازدواج دو فرزند است، او چوب صداقت خود را خورده و با اعتماد به برادر زن خود" بهادر" با نقش آفرینی امین حیایی برای شروع به کاری تصمیم به کشیدن چک‌هایی کرده و به دنبال آن دچار دردسرهایی می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاسبی ، سیروس ، همتی ، صداقت ، زمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار