ميزان ترانزيت کالا امسال از کشور 7 درصد افزايش يافت .


به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،مدير کل ترانزيت و پايانه اي مرزي کشور در بازرگان امروز گفت : در 10 ماه گذشته امسال 10 ميليون تن کالا از طريق پايانه ها ي مرزي از کشورمان ترانزيت شد .

محمد جواد عطر چيان عمده کالاهاي ترانزيت شده را پنبه ، لوازم صنعتي ، خودرو و کالاهاي نفتي اعلام کرد و افزود : امسال پايانه هاي مرزي بندر عباس ، بازرگان ، آستارا ، دوغارون و پرويز خان از فعال ترين پايانه ها در امر ترانزيت بودند .

مدير کل ترانزيت و پايانه هاي مرزي کشور با اشاره به تردد سالانه 500 هزار دستگاه کاميون از مرزهاي کشور گفت : بخش اعظم اين تردد از مرز بازرگان صورت مي گيرد که توسعه دروازه مرزي و تسهيل در عبور و مرور و سرعت بخشيدن به جريان امور کالا و مسافر از اهداف مهمي است که که سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور دنبال مي کند .

عطر چيان  توسعه و تکميل پايانه مرزي و تکميل زير ساختها ، گسترش فرايند ورود و خروج اتوبوسها و جلوگيري از کاهش صفهاي طولاني در مرزها را از برنامه هاي مهم سازمان راهداري کشور در پايانه هاي مهم و فعال کشور نام برد و گفت : با توجه به حجم بالاي ترانزيت در مرز بازرگان براي توسعه اين مرز برنامه ريزي مي شود .

برچسب ها: مرز ، کالا ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار