معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: در فصل جدید کاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ترویج فرهنگ کار و تعاون و نگاه صحیح به مقوله رفاه سرلوحه فعالیت‌ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا موالی‌زاده در همایش تعاون در مسیر پیشرفت همگام با دولت تدبیر و امید گفت: مفهوم واقعی تعاون با روحیه گذشت و فداکاری همراه است بطوریکه باید این مقوله تبدیل به یک فرهنگ در جامعه شود .

وی افزود: در فصل جدید کاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز توجه به فرهنگ تعاون به طور جدی دنبال می‌شود زیرا این بحث قبل از آنکه یک مفهوم اقتصادی باشد مقوله‌ای فرهنگی است و باید نسبت به تقویت آن در کنار مقوله‌های کار و رفاه اقدامات موثری مورد توجه قرار گیرد.

موالی‌زاده در ادامه تصریح کرد: تعاونگران همواره تلاش می‌کنند که نگاه‌ها را از حوزه منافع شخصی به منافع ملی معطوف کنند و در واقع تقویت روحیه تعاون و کار جمعی رسالت عظیم تعاونگران در کشور است.

 معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در راستای بحث فرهنگ تعاون هر یک از تعاونگران و مسئولان حقوق و تکالیفی را بر عهده دارند که این تکالیف با توجه به گسترش روحیه فردگرایی در جامعه و ضرورت تغییر آن به روحیه جمعی باید تقویت شود.

وی ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ کار و تعاون و نگاه صحیح به مقوله رفاه بنا داریم تا با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش،‌ وزارت علوم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های ذیربط تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد و در راستای اقدامات عملی نیز گام‌هایی را برداریم و به نهضت عملی تعاون در جامعه جامه عمل بپوشانیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید وزیرتعاون کار و رفاه اجتماعی در فصل کاری جدید سعی داریم با ایجاد رابطه تنگاتنگ با هنرمندان، نویسندگان و فرهیختگان و ارائه الگوی ممتاز تعاون به ترویج کار جمعی در کشور بپردازیم ./
انتهای‌پیام/
برچسب ها: ترویج ، فرهنگ ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار