قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اقدام اخیر روزنامه آسمان گفت: اقدام گردانندگان این روزنامه نشان می‌دهد که مواضع‌شان با آمریکا و بی بی سی همسو است.

"اسدالله بادامچیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدام اخیر روزنامه آسمان مبنی بر غیرانسانی خواندن لایحه قصاص اظهار داشت: این حرکت‌ها نشان از این مساله دارد که گردانندگانی چنین روزنامه‌هایی ماهیت واقعی خود را بر مردم آشکار می‌کنند.
 
وی به معنای قصاص در قرآن اشاره کرد و افزود: قتل به معنای آدم کشی در اسلام مضموم است هم چنین آیه‌ای از قرآن داریم مبنی بر اینکه هر کس نفسی را بکشد یک نسل را از بین برده است، در این صورت اسلام دستور اعدام قاتل را نمی‌دهد بلکه می‌گوید قصاص کنید.
 
این فعال سیاسی هم چنین به آیه‌ای دیگر از قرآن کریم مبنی بر اینکه در قصاص ایجاد زندگی است اشاره داشت و افزود: مسئله ترور در اسلام نیز مضموم شده است. 
 
بادامچیان به اعدام انقلابی اشاره کرد و افزود: اعدام انقلابی به این معناست که اگر اشغالگری به خاک کشوری وارد شد تا ملتی را بکشد طبیعتا قتل، قصاص نیست بلکه یک اعدام انقلابی است.  
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اقدام اخیر روزنامه آسمان افزود: این آقایان دانش فقهی و علمی اسلامی ندارند تصورشان این است که قصاص یعنی قتل و آن را به تعبیری قتل می‌گویند در صورتی که قصاص به معنی جلوگیری از قتل است.
 
قائم مقام حزب وتلفه خاطرنشان کرد: اقدام گردانندگان این روزنامه نشان می‌دهد که مواضع‌شان با آمریکا و بی بی سی همسو است.

انتهای پیام/
برچسب ها: حزب ، موتلفه ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار