در هفته گذشته رئیس کارگروه طرح‌های توسعه صنعت چاپ و نشر امور فرهنگی وزارت ارشاد معرفی 573 واحد "چاپ و نشر کشور" برای دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی را عنوان کرد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، در هفته گذشته نمایشگاه کتاب تهران با توجه به تجربه بیست و ششمین دوره این نمایشگاه و لزوم جانمایی جدید در مرحله تهیه پلان برای هر یک از تشکل ها و انجمن‌های نشر قرار گرفت.
 
همچنین در هفته گذشته "حوزه هنری" در نخستین سالگرد حوزه هنری کودک و نوجوان به واسطه حضور بیش از 100 کودک پیش دبستانی در این فضای فرهنگی، سرشار از اشتیاق کودکان شد.
 
احمد توکلی عضو هیئت داوران نهایی جشنواره مطبوعات داوری قضاوتی که بر مبنای اصول حرفه ای انجام شود را بر کیفیت کار روزنامه نگاران موثر می‌داند.
 
رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و مدیر فروش و ارزیابی بنگاه ملی کتاب هند ضمن بررسی راهکار‌های گسترش همکاری های  متقابل فرهنگی، به افزایش روابط دو کشور در زمینه نشر کتاب تاکید کرد.
 
 همایون افزود: رئیس کار گروه طرح های توسعه صنعت "چاپ و نشر" معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از معرفی 573 واحد چاپ و نشر کشور برای دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: چاپ ، نشر ، همکاری ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.