تهدید واردکنندگان اروپایی برای قطع واردات محصولات شهرکهای صهیونیستی در قدس و کرانه باختری، صهیونیستها را به جستجوی بازارهای جدید وادار کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم ؛"اودی سیگل" تحلیلگر کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: تولید  کنندگان اسرائیلی پس از تهدید شرکتهای اروپایی برای قطع روابط تجاری در جستجوی بازارهای جدیدی برای عرضه محصولات خود هستند.

رژیم صهیونیستی در تلاش است در بازارهای کانادا و کشورهای حاشیه اقیانوس آرام از جمله کلمبیا ، مکزیک ، پرو و شیلی که گروه "پاسفیک" را تشکیل می دهند، جایی برای عرضه محصولات خود پیدا کند.

شبکه 10 تلویزیون رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد: مسؤولان اسرائیلی مذاکرات گسترده ای را برای تحقق این هدف با مقامهای مربوطه در این کشورها برگزار کردند.

نتانیاهو نخست وزیررژیم اشغالگر ،  در تلاش یافتن بازار جدید برای محصولات اسرائیلی، در صدد سفر به کلمبیا و مکزیک است.بازاریابی در این کشورها به لحاظ روند صعودی افزایش جمعیت و در نتیجه مصرف کنندگان بسیار حائز اهمیت است در حالی که مصرف کنندگان اروپایی به لحاظ رکود جمعیت محدود هستند. 

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار