هفتمین جشنواره علمی فرهنگستان علوم پزشکی ایران امروز با حضور مسئولین، محققین و اساتید علوم پزشکی کشور به منظور تقدیر از پژوهشگران برتر، برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ جشنواره علمی فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، به منظور تشویق و ترقیب پژوهشگران و تکریم مقام والای اندیشمندان و نخبگان عرصه‌های مختلف علوم پزشکی، امروز در محل این فرهنگستان برگزار شد.
 
طی این مراسم، از پژوهشگران برگزیده در رشته‌های علوم پای و علم بالینی پژوهشگر جوان، پژوهشکده برتر و دانشمند برگزیده دهه اخیر، با اهدای جوایز نقدی و دیپلم افتخار فرهنگستان، تقدیر شد.
 
برای حمایت اجرایی این جشنواره، کمک‌ها اهدایی دکتر نورالدین هادوی و دکتر فریدون عزیزی، به صورت سالانه در دستور کار فرهنگستان قرار داشته است. از این رو، جایزه جشنواره ملی فرهنگستان علوم پزشکی در دو بخش جایزه استاد نورالدین هادوی به پژوهشگر برتر، پژوهشگر جوان و پژوهشگاه، پژوهشکده و یا مرکز تحقیقاتی برتر و جایزه استاد فریدون عزیزی نیز به دانشمند برگزیده دهه اخیر علوم پزشکی تعلق می‌گیرد.
 
لازم به ذکر است که بزرگداشت علم و عالم، ارج نهادن به تلاش دانشمندان و پژوهشگران ایرانی در حوزه‌های مختلف علوم پزشکی و ایجاد بستری مناسب برای تشویق پژوهشگران و نخبگان جوان از اهداف برگزاری جشنواره علمی فرهنگستان علوم پزشکی ایران است.
 
دکتر سید علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران در این مراسم گفت: در کشور ما به پژوهش توجه کمتری شده است و جایی که بیشتر صدمه می‌بیند سلامت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار