ابراهیم نکو دبیر دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با
خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، افزود: الزاما تمامی کالاهایی که دارای برند برتر هستند از کیفیت برتری برخوردار نیستند، اما میتوانند نسبت به مشابه خود از کیفیت بهتری در مقایسه به کالاهای دیگر باشند.
وی با بیان اینکه برند برتر دارای ویژگیها و شاخصهایی باید باشد که در تعیین نوع اولویت آن مؤثر است تصریح کرد: نوع محصول، کیفیت مواد بهکار گرفته شده در آن و میزان تقاضا و ذائقه مشتریان از جمله عوامل مهمی است که در انتخاب برند برتر میتواند مؤثر باشد.
نماینده مردم رباطکریم خاطرنشان کرد: برند برتر برندی است که در میان محصولات مشابه خود از امتیاز بیشتری در میان رقبا برخوردار و عامهپسند باشد.
وی در راستای برخی از سودجویانی که با تبلیغات سعی دارند به کالاهای خود مشروعیت بخشند و با قیمت بیشتری عرضه کنند افزود: مشروعیت بخش کاذب در برخی کالاها عواقب غیرقابل جبرانی خواهد داشت که در آینده میتواند در کاهش کیفیت و مطلوبیت عرضه کالای تولیدی تأثیر گذار باشد.
نکو با بیان اینکه کالاهایی که دارای ارزش هستند باید در اولویت تبلیغ قرار گرفته شوند تصریح کرد: در راستای تبلیغات در تلویزیون و سایر رسانهها باید کمیتهای تشکیل شود تا به بررسی نوع کالا، ارزش موجود، چگونگی تبلیغ و اجرای آن بپردازد.
انتهای پیام/