جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 18 از برگزاری نشست فصلی زمستانه مدیریت بحران این منطقه خبر داد.

حمیدرضا نورایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری نشست فصلی زمستانه در سطح محلات منطقه 18 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.

وی افزود: این طرح به منظور تعامل و هماهنگی ستاد مدیریت بحران و نواحی با اعضای عمومی و تخصصی حوزه مدیریت بحران پیرامون مسائل و موضوعات مربوط به این حوزه شناخت و تشریح وظایف اعضای عمومی و تخصصی مدیریت بحران و همچنین تمرین و آمادگی هرچه بیشتر و عملکرد صحیح در شرایط بحرانی در دست اجرا است.

وی ادامه داد: در این طرح ستاد مدیریت بحران شهردار منطقه 18 معاون و مدیران سطح منطقه و کارشناسان ستاد بحران مشارکت و همکاری دارند.

نورایی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری نشست فصلی زمستانه مدیریت بحران شناسایی اماکن مسکونی اداری تجاری در سطح منطقه اجرای طرح مدیریت بحران اماکن برگزری کارگاه‌های آموزشی همگانی مدیریت بحران به صورت گسترده در مدارس و مساجد سطح منطقه از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطر نشان کرد: ارزیابی و بررسی راهکارهای مختلف حل مسائل در شرایط بحرانی تشکیل جلسات همفکری گروه‌های دوام در سراهای محلات فعالسازی خانه‌های دوام اعلام حوادث در سطح منطقه از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 18 است./
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار