مجمع انتخابات شورای داوران فدراسیون کشتی صبح امروز (پنجشنبه) با حضور داوران بین المللی سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای این نشست با اشاره به اینکه تشکیل شورای داوری یک قدم برای استفاده از نظرات تمامی سلایق و پیشرفت داوری است، اظهار داشت: مسلما نتایج این شورا در بلند مدت خود را نشان می دهد و ما باید اختلاف سلیقه را کم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: شورای داوری تصمیم گیرنده اصلی مسائل داوری کشور است و رئیس کمیته داوران بعنوان یک مدیرعامل اجرا کننده تصمیمات اعضاء است.

در ادامه چهار نفر از داوران با رای 109 داور بین المللی برای نظارت بر انتخابات معرفی شدند و سپس رای گیری از میان 18 کاندید شامل داوران المپیکی و درجه یک بین المللی برگزار شد.

در پایان این رای گیری علی اکبر طهماسبی از تهران با 63 رای، ابراهیم کریمی از آذربایجان غربی با57 رای، عزیزاله اطاعتی از تهران با 50 رای، اردوان صاحب از خوزستان با 44 رای و سید علی سید گرمرودی از اردبیل با 41 رای بعنوان اعضای اصلی شورای داوران کشور انتخاب شدند.
همچنین منصور کیانی از کرمانشاه و محمد عادلپور از زنجان نیز هر کدام با 37 رای به عنوان اعضای علی البدل با رای داوران بین المللی انتخاب شدند.

حمید بنی تمیم دبیر فدراسیون کشتی در پایان نشست با تبریک با اعضای انتخاب شده، اعلام کرد اولین نشست شورای داوران کشور هفته آینده با حضور رسول خادم برگزار می شود.در پایان این نشست داوران عکس یادگاری گرفتند.

طبق آیین نامه انتخابات شورای داوران کشور، انتخاب رئیس کمیته داوران بر عهده رئیس فدراسیون کشتی است و دبیر کمیته نیز با پیشنهاد رئیس و رای گیری اعضاء انتخاب می شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: کشتی ، شورا ، فدراسیون ، اعضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار