گویا انتقادهای اخیر مساعدیان نسبت به فدراسیون بوکس جواب داده است و این بار رییس هیئت بوکس خوزستان سرپرست کاروان تیم ملی در مسابقات صوفیه بلغارستان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که روزهاست اسامی تیم‌های اعزامی به رقابت بوکس آتی مشخص شده‌اند، سرپرست کاروان اعزامی به صوفیه درست همان چیزی بود که مساعدیان، منتقد ناطق در یک برنامه تلویزیونی خواسته بود.

به همین منظور در وزن 49 کیلوگرم هومن طوقانی، در وزن 52 کیلوگرم سجاد محمدپور، در وزن 56 کیلوگرم هم احسان سپهوندی، در وزن 64 کیلوگرم ابراهیم ناظری، در وزن 75 کیلوگرم جهانگیر عراقی و در وزن 91 کیلوگرم وحید ابراهیمی برای شرکت در رقابتهای صوفیه انتخاب شده‌اند.

اکبر احدی، محمد عاشری و مجتبی فرجی کادر فنی تیم اعزامی و جلال‌الدین علوی داور و بهمن کاظمی ( رئیس هیئت بوکس خوزستان) به عنوان سرپرست به صوفیه خواهندرفت.

رقابت‌‌های بوکس بلغارستان 7 تا 11 اسفند برگزار می‌شود.

برای رقابت‌های آذربایجان نیز فروتن گل‌آرا در وزن 60 کیلوگرم، پرویز کرم زهی دروزن 64 کیلوگرم، امین قاسمی‌پور در وزن 69 کیلوگرم، سیاوش امیدی در وزن 75 کیلوگرم، مجید حاج عباسی در وزن 81کیلوگرم، رضا مرادخانی در وزن 91کیلوگرم و سجاد پور‌اشرفی در وزن 91+ کیلوگرم به رقابت‌های آذربایجان اعزام می‌شوند.

این رقابت‌ها 14 تا 19 اسفند برگزار می‌شوند.

اکبر احدی وهمایون امیری به عنون کادر فنی و اکبر نیشابوری به عنوان داور ومحمود فرج زاده ( سرپرست) به این رقابت‌ها خواهند رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار