رئیس حوزه هنری استان زنجان از حضور سه فیلم کوتاه حوزه هنری استان در نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت:

سه اثر تولیدی از سوی هنرمندان حوزه هنری استان زنجان به بخش مسابقه نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 راه یافته است.

اسماعیلی افزود: انیمیشن یازده به نویسندگی و کارگردانی علیرضا سلطانی، انیمیشن پایستگی به کارگردانی محمد بیات و آرش محمدی و فیلم کوتاه "یک +یک" به کارگردانی مجتبی حیدری آثار راه یافته به بخش مسابقه نهمین جشنواره فیلم 100 است.

وی با اشاره به وجود هنرمندان جوان و علاقمند و همچنین ظرفیت‌های قوی استان زنجان در عرصه فیلمسازی، اظهار کرد: در حال حاضر هنرمندان فیلمساز زنجانی با حضور در جشنواره های مختلف کشوری و بین المللی و کسب موفقیت ها و عناوین برتر، گام های بزرگی را در راستای اعتلای فرهنگ و هنر کشور برداشته اند.

رئیس حوزه هنری استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امسال برای اولین بار فیلم های کوتاه نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 در زنجان اکران می شود، خاطر نشان کرد: این برنامه با هدف انتقال مفاهیم و پیام های اخلاقی در آثار هنری و همچنین آشنایی هنرمندان استان با آثار ارزشمند سایر فیلمسازان کشور به همت حوزه هنری استان زنجان اکران می شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان خاطر نشان کرد : آثار تولیدی نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای (8 و 9 اسفند ماه ) به صورت همزمان با تهران در محل حوزه هنری استان زنجان اکران می شود./س
برچسب ها: اکران ، فیلم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.