معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كردستان گفت: یک هزار تخت برای اسکان مهمانان نوروزی در مراکز اقامتی سنندج وجود دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،  وطن دوست در اولين جلسه ستاد هماهنگي خدمات سفر شهرستان سنندج كه در فرمانداري سنندج برگزار شد،گفت: در راستای معرفی و هدایت مهمانان غير فرهنگي به سمت هتل ها و مراكز اقامتي، با هماهنگی آموزش و پرورش استان برنامه ریزی شده است تا مهمانان غیر فرهنگی را به سوی مراکز اقامتی، هتل ها و مهمان پذير ها راهنمايي کنند.

وي افزود: اداره كل ميراث فرهنگي در راستاي استقبال و پذيرايي هرچه بهتر از مسافران و گردشگران نوروزي فعاليت ها و اقدامات خود را از دي ماه سال جاري آغاز کرده است.

وطن دوست گفت: امسال با توجه به تدابير اندیشیده شده سازمان ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری كشور سعی بر این دارد که از اقلام تبلیغاتی کمتر استفاده شود.وي به راه اندازي دبيرخانه ستاد هماهنگي خدمات سفر از دي ماه سال جاري اشاره كرد و گفت: اين دبير خانه از اول دي ماه با نظارت كامل بر دفاتر خدمات مسافرتي، هتل ها و مهمان پذيرها و مراكز اقامتي و راهنمايان گردشگري فعاليت هاي خود را آغاز کرده است./س
 
برچسب ها: گردشگری ، اسکان ، مهمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.