مشاور رییس سازمان سینمایی کشور گفت: حدود 700 اثر در بخش های مختلف به دفتر جشنواره فیلم کوتاه تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دراصفهان ارسال شده است.

 مهدی حقیقیˈ درگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان افزود: برترین های این آثار تا 12 روز آینده انتخاب و در اختتامیه جشنواره در اسفند امسال معرفی می شود.
وی با اشاره به شماره زیاد آثار رسیده و عملکرد حرفه ای در برگزاری این جشنواره در اصفهان گفت: امید است این جشنواره در راستای شعارهای سال رهبر معظم انقلاب، هر سال پشتیبانی برای تولید فیلم هایی در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب باشد.
نماینده ستاد مرکزی جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: جشنواره تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یک جشنواره ملی است که مانند جشنواره فیلم کودک که در اصفهان برگزار می شود از تمام شهرهای ایران شرکت کننده دارد.
وی اظهار کرد: این جشنواره با بودجه استانی در سطح ملی برگزار می شود که نشان دهنده عملکرد خوب مدیران آن است.
حقیقی با اشاره به اهیمت فیلم کوتاه افزود: فیلم کوتاه کمتر از فیلم بلند نیست و فیلمساز کوتاه است که تبدیل به فیلمساز سینما و حرفه ای می شود.
دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از بیستم تا بیست و سوم اسفند امسال در اصفهان برگزار خواهد شد. /س


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.