سرمایه‌گذاری‌ها در ژانر "دفاع مقدس"، امسال در جشنواره‌ی سی و دوم نتیجه بخش بود.

رحمان سیفی آزاد، تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص دلیل موفقیت آثار دفاع مقدس در جشنواره سی‌ و دوم گفت: نکته‌ی مهم این است که هر زمان که درباره موضوعی فیلم خوب ساخته می‌شود مورد توجه و استقبال نیز قرار می‌گیرد.
 
 وی افزود: خوشبختانه امسال سرمایه گذاران‌ خوبی در زمینه‌ی فیلم‌نامه، کارگردانی و حوزه پروداکشن‌ صورت گرفته و نتیجه آن هم دیده شده که علاوه بر جذابیت آثار، رضایت مخاطبان را جلب کرده است.
 
 سیفی آزاد اظهار داشت: این اتفاق از آن جهت خوب است که ما بعد از مدت‌ها در ژانر دفاع مقدس به یک چیره دستی رسیدیم و با مرور زمان به مختصات فیلمی خوب در این ژانر خواهیم رسید.
 
وی ادامه داد:رسیدن به مختصات فیلم‌نامه و کارگردانی خوب در حوزه موضوعات دفاع مقدس و دینی همیشه مشکل ما بوده البته دراین مسیر اتفاقات خوبی افتاده که قابل تحسین است امیدوارم این مسیر ادامه پیدا کند.
   
سیفی آزاد تصریح کرد: نتیجه‌ی حمایت از این مسیر رسیدن به یک سینمای مختص ایرانی و وابسته به هویت کامل ایرانی است و از این جهت که وامدار هیچ جایی نیست اتفاق خوبی محسوب می‌شود.
 
وی عنوان کرد: آرزو‌ می‌کنم سینمای ایران در تمامی ژانر‌ها به این چیره دستی برسد هر چند  حوزه دفاع مقدس مهم ترین موضوعات سینما است ولی این ژانر تمام سینمای ایران نیست و باید تمام سینما با حفظ پویایی به عنوان صنعت و هنر زنده باشد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم این راهی که شروع شده برای همه سینمای اجتماعی، کمدی، قصه‌گو، نیز به موقع بپویند و سینما با مردم آشتی کند چرا که آرزوی همه‌ی سینماگران زنده ماندن این هنر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار