همایش ملی سلامت زنان، با حضور استادان و پزشکان دیروزدر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز به کار کرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، دبیر اجرایی همایش ملی سلامت زنان گفت: یکهزار و 100 مقاله در محورهای مرتبط با سلامت زنان به دبیر خانه همایش ارسال شد.
ˈ
اشرف کاظمیˈ افزود: کمیته علمی این همایش 82 مقاله را در بخش سخنرانی و 300 مقاله را در بخش پوستر پذیرفته است.
وی از دیگر برنامه های این همایش تخصصی سه روزه را انجام 15 سخنرانی جامع و برگزاری هشت نشست تخصصی در حوزه های مختلف مرتبط با سلامت زنان عنوان کرد.
دبیر اجرایی همایش ملی سلامت زنان محورهای این همایش را بلوغ و اختلالات رشد در زنان (در ابعاد جسمی، روانی و اجتماعی و عاطفی و هویت جنسیتی)، اختلالات جسمی، جنسی، روانی، عاطفی و اجتماعی زنان در دوره های مختلف زندگی از بلوغ تا دوره کهنسالی و باروری و ناباروری در زنان ( در سطح پیشگیری، درمان و توان بخشی) اعلام کرد.
وی اضافه کرد: رفتارهای پرخطر و پیامدهای آن بر سلامت زنان شامل اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان، رفتارهای پرخطر جنسی و ضد اجتماعی، بارداری و زایمان ایمن، عوامل موثر بر سلامت و کیفیت زندگی زنان و طب مکمل و جایگزین و مامایی از دیگر محورهای همایش است.
دبیر اجرایی همایش ملی سلامت زنان با تاکید بر اینکه عوامل اجتماعی بر روی سلامت زنان تاثیر زیاد می گذارد، گفت: کیفیت زندگی علاوه بر شرایط جسمی تحت تاثیر عوامل اجتماعی و روانی نیز است.
کاظمی با بیان اینکه استقبال از همایش ملی زنان از سراسر کشور بسیار خوب بوده است، افزود: هدف از این همایش ارائه نتایج تحقیقات درباره چالش های موجود سلامت زنان و راهبردهای عملیاتی در جهت ارتقاء آن است.
همایش ملی سلامت زنان تا دوم اسفند در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه خواهد داشت. /س


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، همایش ، ملی ، سلامت ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.