رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از برگزاری همایش همایش بین‌المللی مدیریت منابع آب تا اخر امسال در تهران خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛  کورش پرند با اعلام این خبر گفت: این همایش از پنجم تا هفتم اسفندماه در محل تربیت مربی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برپا می‌شود.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: این همایش کنسرسیومی بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، شرکت فستو و ای‌.او.آر است.
وی افزود: ای.او.آر شامل کشورهای اقیانوس هند بوده که با هم کنسرسیومی تشکیل داده‌اند، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با این کشورها ارتباط گرفته و در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با آنان همکاری دارد.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: این کارگاه تخصصی یا همایش تخصصی از پنجم تا هفتم اسفندماه در تهران برپا شده که از چند سخنران کلیدی داخلی و خارجی نیز برای این مراسم دعوت به عمل آمده است.
وی افزود: روز ششم و هفتم اسفندماه نیز کارگاه کاملا تخصصی در تهران برای شرکت‌کنندگان برپا می‌شود که پیش‌تر تنها برای 20 نفر برنامه‌ریزی شده بود و اکنون با اطلاعاتی دریافتی 80 نفر در این کارگاه شرکت می‌کنند.
پرند تصریح کرد: مدیریت منابع آب برای کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با اذعان به این موضوع به این مهم پرداخته است.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: این سازمان از هیچ تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و جامعه هدف خود فروگذار نبوده و در این راستا برنامه‌های مختلفی را با همکاری کارکنان و کارشناسان برجسته سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تدوین و طراحی کرده است./س
 
 
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.