جلسه هم اندیشی ناظرین برتر با حضور محمدصادق زاهدی رییس سامانه 1888، عباس ندرلو قائم مقام شهرداری منطقه10 و جمعی از معاونین، مسئولین و کارشناسان این سامانه برگزارشد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  زاهدی رییس سامانه 1888 ضمن قدر دانی از ارایه خدمات  داوطلبانه ناظرین گفت: با اهتمام و توجهی که به این جلسات هم اندیشی می شود امیدواریم با استفاده کردن از نقدهای شما خدمات در خور و شایسته ای را ارایه کنیم . یکی از آنها ارایه نرم افزار جدید در سامانه است که با آن می توانید عکسها و اسناد را به پیوست ارسال نمایید و همچنین نصب سیستم GIS که مشکل آدرس ها را در خطهای مرزی مناطق یا محلات حل کرده است.

وی در ادامه افزود: ناظرین چشم بینای ما هستند  که مشکلات و معضلات موجود در سطح منطقه ، کوچه و خیابان را به ما منعکس می کنند و ما در اینجا مدافع حقوق شهروندان هستیم.   

 گفتنی است در ادامه جلسه ندرلو قائم مقام منطقه نیز با اشاره به اینکه شهرداری منطقه 10 جزء مناطق قدیمی و باسابقه تهران است گفت: این منطقه با معبرهای  کم عرض و بافت قدیمی و فرسوده مشکلات خاص خود را دارد و ما بر آنیم معضلات ترافیکی، جمعیتی، تعریض پیاده روهای عرض و...  مناسب سازی شود.   
 
 وی همچنین با تاکید بر نقش و جایگاه سامانه 1888 در جلب رضایت شهروندان و مشارکت آن ها در اداره ی شهر به خصوص در ارتباط با موضوعات نگهداشت شهر مطالبی را بیان کرد و افزود: با توجه به سیاست های شهردار تهران مبنی بر تبدیل شهرداری از یک سازمان صرف خدماتی به یک نهاد اجتماعی و رویکرد این منطقه، تمامی ظرفیت های لازم برای رفع مشکلات شهروندانی که از طریق سامانه 137 ، 1888، حضور در مساجد، بازدیدهای میدانی و مراکز فرهنگی ورزشی اقدام کرده اند استفاده خواهد شد تا این سامانه ها بتواتند با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان رضایتمندی آن ها را فراهم نماید.

شایان ذکر است محسن کشاورز رییس اداره ناظرین سامانه 1888 نیز در خصوص راه اندازی و نحوه عملکرد نرم افزار جدید مطالبی را تشریح کرد وگفت : "ما بیشتر شنونده هستیم تا نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات را بشنویم و اگر امروز به جایگاه قابل قبولی رسیدیم نبوده مگر با بکار گیری و استفاده از این نقطه نظرات" همچنین در پایان از ناظرین فعال منطقه با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ناظرین ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار