وزير ورزش و جوانان گفت: اصفهان باید به عنوان یک نمونه در توسعه فعاليت‎هاي خيران ورزش يار مطرح شود تا الگو و چراغ راهي برای سایر استان‌ها و همه جامعه باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان وبنابراعلام روابط عمومي مجمع خيران ورزش يار استان اصفهان، دكتر محمود گودرزي در نشستي با حضور اعضاي هيات مديره مجمع خيران ورزش يار استان اصفهان ؛ اظهار داشت: تشكيل مجمع خيران ورزش يار اقدام مثبت و سازنده‌اي از سوي خيران اصفهاني بود كه براي تحقق اهداف متعالي آن بايد مورد حمايت قرار گيرد.

وزير ورزش و جوانان با بيان اينكه راه اندازي مركز جذب مشاركت‌ها در وزارت ورزش و جوانان پيگيري مي‌شود تصريح كرد: تشكيل دفتر خيران در وزارت‌خانه به عنوان مركز جذب مشاركت‌ها، اقدامي موثر براي استفاده از ظرفيت خيران در ورزش خواهد بود كه اين موضوع را در دستور كار قرار مي‌دهيم.

وی خطاب به مديركل ورزش و جوانان استان اصفهان بيان كرد: اصفهان باید به عنوان یک نمونه برای این امر مطرح شود تا الگو و چراغ راهنمایی برای سایر استان‌ها و همه جامعه باشد.

وزير ورزش و جوانان در ادامه به نقش رسانه‌ها در گسترش فعاليت‌هاي مجمع خيران اشاره و ضمن درخواست از رئيس مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت‌خانه براي پوشش گسترده اخبار اين مجمع تأكيد كرد: متأسفانه رسانه‌ها به دنبال پررنگ كردن برخي مسائل بي ارزش هستند، گويا همه مسائل در مدل موي فلان ورزشكار خلاصه مي‌شود و اين موضوع باعث مي‌شود بسياري از اقدامات مثبت و مسائل جدي به حاشيه رانده شود.  /س


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، نشست ، مجع ، خیران ، ورزش ، یار ، باوزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.