استاندار اصفهان: تسهيلات صندوق مهر امام رضا(ع) در بهبود فضاي كسب و كار در استان مؤثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رسول زرگرپور در ديدار با مديرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) کشور اظهار داشت: اين صندوق با توجه به نوع تسهيلاتي که در اختيار افراد مي گذارد، مي‌تواند نقش مهمي در ايجاد اشتغال پايدار بالاخص براي اقشار آسيب پذير، ايفا نمايد.

وی اظهار داشت: اصفهان با وجود 10 هزار واحد صنعتي، توليد 40 درصدي صنايع دستي و 30 درصدي سيمان و مصالح ساختماني و همچنين وجود صنايع نظامي و ديگر صنايع، صنعتي ترين استان كشور به حساب مي‌آيد.

استاندار اصفهان افزود: با وجود اين متأسفانه نرخ رشد بيكاري در استان از نرخ ميانگين كشوري پيشي گرفته است و نيازمند ايجاد مشاغل جديد و كسب و كار هستيم.

زرگرپور خاطر نشان كرد: با توجه به ماهيت صندوق مهر امام رضا و نوع تسهيلاتي كه در اختيار استفاده كنندگان قرار مي‌دهد، اين صندوق مي‌تواند نقش مهمي را در ايجاد اشتغال ايفا نمايد.

وي تزريق اعتبارات بيشتر به استان اصفهان جهت پرداخت به اقشار كم درآمد و ضعيف و بهبود فضاي كسب و كار در استان را خواستار شد.

مدير عامل صندوق مهر امام رضا نيز در اين ديدار با اشاره به اينكه اين صندوق كسب و كارهايي را كه بانك ها حمايت نمي‌كنند،‌ مورد حمايت قرار مي دهد، افزود: بخش عمده منابع صندوق مهر رضا به سمت كسب و كار است.

وي اظهار داشت: هدف‌گذاري صندوق در سال آتي هدايت منابع به سمت زنجيره هاي توليدي در راستاي سامان دهي توليد انبوه و همچنين ايجاد شبكه فروش مي باشد. /س


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، صندوق ، مهر ، امام ، رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.