با تصمیم حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری، بهمن زارع و هادی پانزوان به عنوان مربیان تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان معرفی شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، با تصمیم حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری، بهمن زارع و هادی پانزوان به عنوان مربیان تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان معرفی شدند تا در کنار هم مسئولیت هدایت تیم ملی را در بازیهای آسیایی اینچئون و رقابتهای جهانی 2014 برعهده بگیرند.

بهمن زارع پیش از این در سالهای 2007 و 2008 میلادی هدایت تیم ملی وزنه برداری کشورمان را برعهده داشت و در مسابقات مهمی چون رقابتهای قهرمانی جهان 2007، المپیک 2008 و رقابتهای قهرمانی آسیا در همان سال به عنوان سرمربی در کنار تیم ملی بود.
 


در این دو سال وزنه بردارانی چون محمد علی فلاحتی نژاد، اصغر ابراهیمی، محسن بیرانوند، رشید شریفی، سهراب مرادی، نواب نصیرشلال، بهداد سلیمی، رسول تقیان و کیانوش رستمی زیر نظر بهمن زارع تمرین کردند و با هدایت او در صحنه مسابقات حاضر شدند. تیم ملی وزنه برداری کشورمان در سال 2007 درحالی به رقابتهای جهانی تایلند اعزام شد که بهمن زارع به عنوان سرمربی و هادی پانزوان و کوروش باقری به عنوان مربی در کادر فنی حضور داشتند. زارع که دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی است در المپیک 2004 آتن نیز به عنوان مربی تیم ملی در کنار سرمربی بلغاری تیم، استویچف حضور داشت.

هادی پانزوان نیز از وزنه برداران با اخلاقی است که در کارنامه اش مدال نقره بازیهای آسیایی 2002 بوسان دیده می شود. پانزوان که دارای لیسانس تربیت بدنی است نخستین بار 20 سال پیش و در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در مغولستان مدال برنز را به دست آورد و در سالهای 2002 و 2003 همراه با دیگر نفرات نسل طلایی وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی در دسته 85 کیلوگرم روی تخته رفت. پانزوان در این سالها همواره به عنوان یکی از مربیان فعال کشور در سطح رقابتهای داخلی فعالیت کرده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مشتی علی
۰۹:۰۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام آقایان مسئول فدراسیون شما که می دانی آقای پانزوان چند سال پیش حسابش را پس داده است دیگر چرا ؟
آخرین اخبار