مسئول تامین برنامه سیمای بوسنیایی شبکه سحر در سالگرد تأسیس این سیما از اخبار و برنامه های سیاسی به عنوان بخشی از پربیننده ترین برنامه های این سیما در بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان یاد کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، "رحمان رستم پور" علاوه بر امور تأمین برنامه سیما، به کارهای بازسازی نیز اشتغال داشته و زیرنویس و دوبله برنامه ها و تله فیلم ها را نیز برای پخش از آنتن شبکه انجام می دهد، به سیاست های سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر در تأمین برنامه پرداخت و توضیح داد: شبکه بین المللی سحر بیشتر در مسیر تبلیغ و معرفی و افزایش سطح آگاهی مخاطبان خود در زمینه های گوناگون قدم بر می دارد. سیمای بوسنیایی این شبکه نیز در همین راستا اغلب برنامه هایی را که به معرفی شریعت اسلامی می پردازد و مورد بررسی قرار می دهد، پخش و در جدول پخش سیما قرار می دهد. همچنین پرداختن به موضوعات وحدت برانگیز در میان شیعیان و اهل تسنن از اهم فعالیت های سیمای بوسنیایی است.

وی افزود: معرفی دستاورد های انقلاب اسلامی در حوزه های فرهنگی، علمی، اقتصادی و سیاسی، معرفی جاذبه های گردشگری ایران زمین و ... از دیگر اهدافی است که سیمای بوسنیایی در برنامه های خود به آن می پردازد.

وی همچنین گفت: استقبال مخاطبان سیمای بوسنیایی از برنامه هایی که پخش می نماییم خوب بوده و با استقبال چشمگیر مواجه هستیم.

رستم پور برنامه های مورد علاقه مخاطبان را اینطور عنوان کرد: برنامه های سیاسی و اخبار به خاطر رویکرد شبکه برونمرزی سحر در اطلاع رسانی که یک رویکرد بی طرف است و همچنین مجموعه های تلویزیونی پخش شده، بیشترین برنامه های سیمای بوسنیایی است که از سوی مخاطبان مورد توجه قرار گرفته است.

او با اشاره به علت بازپخش برنامه ها در شب، لزوم  افزایش زمان پخش سیمای بوسنیایی را نیز متذکر شد: تکرار برنامه ها برای بینندگانی است که در نوبت اول موفق به تماشای برنامه های سیمای بوسنیایی نمی شوند و این موضوع از این حیث قابل توجه است. در تماس هایی که مخاطبان از طرق مختلف با سیمای بوسنیایی بر قرار می کنند، خواستار افزایش زمان پخش برنامه ها هستند که لازم است مورد توجه جدی قرار گرفته و با تأمین بودجه و امکانات، این خواسته مخاطبان سیمای بوسنیایی محقق گردد.

انتهای پیام/ اس
برچسب ها: سیما ، شبکه سحر ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار