با هدف هم افزایی سازمان های مردم نهاد جوانان و ارتقای هویت دینی جوانان در حوزه عفاف و حجاب، دومین نشست دبیرخانه های استانی شبکه عفاف و حجاب(رایحه نجابت) سراسر کشور در البرز برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران هدف از برگزاری این نشست تقویت شبکه‌های اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه عفاف و حجاب، تبادل تجربیات بین سمن‌های فعال عفاف و حجاب و سطح آگاهی آنها در این حوزه است.

دومین نشست دبیرخانه های استانی شبکه عفاف و حجاب جمعه 2 اسفندماه ساعت 8  صبح به میزبانی استان البرز برگزار می شود. مبنای این نشست ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، رواج فرهنگ حیا در بین جوانان و بررسی فعالیت ها،  برنامه ها و دیدگاه های دبیرخانه های این شبکه است.
براساس این گزارش ایجاد شبکه های موضوعی در سازمان های مردم نهاد جوانان یکی از برنامه های معاونت ساماندهی امور جوانان است که به همت اداره کل مشارکت های اجتماعی جوانان  در سراسر کشور برگزار می شود.

لازم به ذکر است نخستین گردهمایی ملی سازمان های مرم نهاد جوانان سراسر کشور در حوزه عفاف و حجاب در استان مازندان برگزار شد. در این همایش سراسری سمن ها در سه کارگروه "آموزش و پرورش"، "تبلیغ و ترویج" و "نگاهی دیگر به حجاب" به بیان تجربیات و دستاوردهای خود ‌پرداختند.

در این شبکه مجموعه سازمان‌های مردم نهادی که در استان‌ها در موضوع حجاب و عفاف فعالیت می‌کنند طی دو روز شرکت در کارگاه‌های موضوعی، بحث‌های محتوایی و آموزشی درباره ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را آموزش دیده و به تبادل تجربیات پرداختند.


انتهای پیام/
برچسب ها: نشست ، حجاب ، دبیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار