منوچهر حبیبی در کمیته حمل و نقل و سوخت استان اظهار داشت: تا پایان سال جاری در حوزه حمل و نقل هیچگونه افزایش نرخی را نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 
 معاون امور عمرانی استاندار  قزوین با اشاره به افزایش 40 درصدی مسافر در ایام پایان سال و استفاده از اتوبوس‌های بین شهری تصریح کرد: با عنایت به این افزایش و استفاده مسافران از ناوگان حمل و نقل عمومی باید مدیریت لازم در راستای پاسخگویی و رفع نیازهای مردم در این بخش صورت گیرد.
 
وی اضافه کرد: شبکه حمل و نقل زمینه اشتغال بیش از 15 هزار نفر را در شبکه حمل و نقل عمومی شهری و بین شهری فراهم می‌کند به همین دلیل بحث اشتغال آنها، موضوع مهمی است.
حبیبی ادامه داد: دولت نیز به همین دلیل در وهله نخست به سیستم حمل و نقل حساس شده تا این حوزه در پایان سال با توجه به حجم ترددها و جابه‌جایی مسافر با مشکلی مواجه نشود.
 
این مسئول ابراز کرد: در استان قزوین نیز باید شبکه حمل و نقل به صورت یک سیستم منظم خدمات خود را ارائه دهد و پیگیری لازم تا قبل از پایان سال انجام شود تا خللی در راستای جابه‌جایی مسافر به وجود نیاید.
 
معاون امور عمرانی استاندار قزوین عنوان کرد: فرمانداران، شهرداران و رؤسای سازمان‌های حمل و نقل و مدیرانی که مرتبط با موضوع حمل و نقل هستند باید تلاش و مدیریت کنند تا برای مردم مشکل ایجاد نشود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.