داور دیدار دو تیم بسکتبال فولاد ماهان و ذوب آهن اصفهان در هفته آخر سوپرلیگ با حکم کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت از قضاوت محروم شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حواشی هفته آخر سوپرلیگ بسکتبال در جلسه ای روز یکشنبه 27 بهمن بررسی و حکم کمیته انضباطی امروز از طریق سایت فدراسیون بسکتبال منتشر شد.

1- محسن روشن ضمیر داور دیدار دو تیم فولاد ماهان و ذوب آهن اصفهان، دو جلسه از حضور در مسابقات محروم شده و حضور وی در بازیها منوط به سپری شدن دوران محرومیت است.

علت دقیق محرومیت داور مزبور در حکم کمیته انضباطی توضیح داده نشده است.

2- جابر روزبهانی بازیکن تیم فولاد ماهان سپاهان به علت اعتراض ، درگیری و تخریب درب رختکن ، با توجه به نداشتن سابقه قبلی و ابراز ندامت ، به دو جلسه محرومیت از شرکت در مسابقات و پرداخت مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی تنبیه شد.

با توجه به تعهدات روزبهانی ، دو جلسه محرومیت وی به مدت دو ماه معلق خواهد بود اما درصورت ارتکاب هرگونه تخلفی، جریمه مذکور نیز اعمال خواهد شد.
 
3- حامد سهراب نژاد بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام به علت درگیری که منجر به دریافت فول فنی شد به پرداخت مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی و مهدی کامرانی بازیکن تیم پتروشیمی بندرامام به علت درگیری با اعضای تیم مقابل به پرداخت مبلغ دو میلیون تومان جریمه نقدی تنبیه شدند.
 
4- حمیدرضا صمدزاده سرپرست تیم مهرام تهران به علت درگیری با بازیکن تیم مقابل به پرداخت مبلغ 3 میلیون تومان جریمه نقدی و توبیخ با درج در پرونده تنبیه شد.

موسی نبی پور بازیکن تیم مهرام تهران به علت دخالت در درگیری و ایراد ضرب که منجر به دریافت فول فنی شد و با توجه به سابقه قبلی به پرداخت مبلغ 2 میلیون و پانصد هزار تومان جریمه نقدی و محمد اوجاقی بازیکن تیم مهرام به علت درگیری که منجر به دریافت فول فنی شد به پرداخت مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی تنبیه شدند.
 
5- محسن داوری سرپرست تیم صنعت نفت آبادان به علت اعتراض و توهین به ناظر و داوران مسابقه که منجر به دریافت فول فنی شد ، با توجه به مصوبه سازمان لیگ به پرداخت مبلغ پانصد هزار تومان جریمه نقدی تنبیه شد. هماد سامری مربی تیم صنعت نفت آبادان نیز به علت اعتراضات پیاپی در جریان دو مسابقه و دریافت فول فنی ، با توجه به مصوبه سازمان لیگ به پرداخت مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی تنبیه شد که در صورت تکرار شدیدا با وی برخورد خواهد شد.
 
6- جواد رحمتی پور مربی تیم شیمی درسلف به علت اعتراض به امر داوری به پرداخت مبلغ پانصد هزار تومان جریمه نقدی و امیر احتشام زاده و محمد احمدی بازیکنان تیم شیمی درسلف به علت توهین به داور مسابقه هر یک به پرداخت مبلغ پانصد هزار تومان جریمه نقدی تنبیه شدند.
برچسب ها: داور ، بازی ، ماهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار