معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه12 از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی همزمان با هفته ملی سلامت مردان در این منطقه خبر داد.

محمدباصری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی همزمان با هفته ملی سلامت مردان در محلات 13گانه منطقه12 در دستورکار معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری این منطقه است.

این طرح همزمان با هفته ملی سلامت مردان از 28بهمن‌ماه تا 17اسفند ماه سال 92 در محلات 13گانه منطقه12در دست اجرا است.
وی ادامه داد: در این طرح ویژه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در مدارس، مساجد و سراهای محلات13گانه و نواحی 6گانه منطقه 12برگزار خواهد شد.

باصری با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در محلات 13گانه منطقه12، برگزاری دروه‌ها و کارگاه‌های آموزشی شناخت بیماری‌های شایع در مردان در سراهای محلات 13گانه منطقه12، اطلاع‌رسانی ویژه سلامت مردان در محلات 13گانه و نواحی6گانه منطقه12 از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش سلامت مردان همزمان با روز ملی سلامت مردان در سراهای محلات 13گانه منطقه12، برگزاری مسابقات فرهنگی، آموزشی و ورزشی در بوستان‌ها و محلات 13گانه منطقه12، برپایی همایش پیاده‌روی نمادین در بوستان منطقه12 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: همزمان ، باهفته ، سلامت ، مردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار