رئیس مجلس شورای اسلامی در سومین نشست کمیته دائم امور فلسطین گفت: تلاش می‌کنند در شرایطی که رژیم صهیونیستی دچار ضعف شده به روش‌های مختلف این غده سرطانی را تقویت کنند در حوادث 10 سال گذشته رژیم صهیونیستی دچار ضربه‌های شدیدی شده و در حال حاضر نباید به آنها فرصت داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در سومین نشست کمیته دائم امور فلسطین که در سطح روسای مجالس کشورهای اسلامی برگزار شد گفت: امیدواریم این جلسه برای ملت فلسطین خیر و برکت داشته باشد.

وی ادامه داد: لازم است به یاد همکاران عزیز بیاورم که در گذشته در ایران با حضور رژیم شاه وضعیت این گونه بود که ارتباطی نزدیک با رژیم صهیونیستی داشتیم و ارتباطمان با کشورهای عربی مسلمان بسیار اندک بود.

لاریجانی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی این معادله تغییر کرده و ارتباط ایران با اعراب مستحکم شد و به عنوان اولین گام در سال 1979 سفارت رژیم صهیونیستی از آنها گرفته و به سفارت فلسطین تغییر کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که امروز صحنه حوادث نشان می‌دهد دشمنان اسلام به دو نقطه تمرکز کرده‌اند اظهار داشت: نکته اول اینکه با مسائلی که در جهان اسلام به وجود می‌آورند به دنبال این هستند که موضوع فلسطین فراموش شود و یا در درجه اول اهمیت خود قرار نگیرد امروز برای ملت مسلمان نیازهای فلسطین جدی است.

وی در بیان نکته دوم ادامه داد: تلاش می‌کنند در شرایطی که رژیم صهیونیستی دچار ضعف شده به روش‌های مختلف این غده سرطانی را تقویت کنند در حوادث 10 سال گذشته رژیم صهیونیستی دچار ضربه‌های شدیدی شده و در حال حاضر نباید به آنها فرصت داد.

لاریجانی در پایان خاطرنشان کرد: همان طور که مستاصل هستید از کمیته‌های مهم بین‌المجالس اسلامی تشکیل شده و امروز به دلیل اهمیت شرایط و ضرورت حمایت جدی از مردم فلسطین این کمیته در سطح روسای پارلمان‌ها تشکیل شده و امیدواریم که نتایج خوبی را در بر داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سطح ، روسای ، مجالس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار