تیم واترپلو‌ شهید شهبازی زنجان در دیدار مرحله فینال مسابقات لیگ برتر واترپلو‌ باشگاه‌های کشور روز جمعه دوم اسفند به مصاف تیم نفت و گاز امیدیه می‌رود.

اکبر عربدوست‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تمرینات منظم و منسجمی که در طول هفته اخیر داشتیم خوشبختانه شرایط تیم ما بسیار عالی وایده‌آل است برای یک بازی سخت و سنگین مقابل تیم مدعی امیدیه آماده هستیم.

سرمربی تیم واترپلو شهید شهبازی زنجان تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان مصدوم ما پس از مراقبت‌های ویژه پزشکی و انجام برنامه‌های فیزیوتراپی‌ بهبود یافته و می‌توانند در دیدار پایانی لیگ تیم را همراهی کنند.

سرمربی تیم واترپلوی‌ شهید شهبازی زنجان یاد آور شد: هدف ما انجام یک بازی خوب و حرفه ای در مرحله فینال و رسیدن به عنوان قهرمانی است در شرایطی که تیم امیدیه به دلیل داشتن بازیکنان بسیار خوب و مربی با هوش به راحتی قابل شکست نیست و به هیچ حریفی پوئن نمی‌دهد اما با شناختی که از نوع بازی آنها داریم قدرتشان را مهار خواهیم کرد.

قضاوت دیدار‌های لیگ از حساسیت ویژه و خاصی برخوردار است و به نوعی هر سوت داوران تعیین کننده نتایج است.

عربدوست‌ در این خصوص به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مسعود رضوانی به عنوان رئیس کمیته داوران فدراسیون درایت کامل دارد و به نوعی چیدمان داوری را انتخاب می‌کند که هیچ تیمی از قضاوت متضرر نشود هر تصمیمی که کمیته داوران بگیرد ما راضی هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار