دبیرکل مجامع مجالس آفریقایی در اتحادیه بین المجالس اسلامی گفت: برای حل و فصل دلمشغولی‌های خود نیازمند تحکیم و تقویت روابط پارلمانی هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ دبیرکل مجامع مجالس آفریقایی در دومین روز نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از مقامات جمهوری اسلامی ایران به دلیل برگزاری مناسب این اجلاس اظهار داشت: مسئله فلسطین، فقر، کمتر توسعه یافتگی، امنیت، مبارزه علیه تروریسم، مدیریت دمکراتیک جهان، مشارکت زنان و جوانان در تصمیم‌گیری‌ها از عمده‌ترین دلمشغولی‌های ما است که بیش از پیش نقش پارلمان‌ها را برای حل و فصل این مسئله برجسته می‌سازد.  
 
وی ادامه داد: برای حل و فصل همه این مسائل نیازمند تحکیم و تقویت روابط پارلمانی از طریق ایجاد همبستگی و تبادل نظر بین پارلمانی هستیم.  
 
دبیرکل مجامع مجالس آفریقایی تصریح کرد: تبادل نظر بین نمایندگان پارلمان‌ها ضرورت دارد تا بتوانیم به دلمشغولی‌های ملتمان که خواستار توسعه، حرمت، منزلت، رشد و سعادت، بهروزی و صلح و امنیت می‌باشند، دست یابیم، لذا بنده شما را به تقویت و همکاری بین پارلمانی دعوت می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دبیرکل ، مجامع ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار