دوازدهمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج جام خزر ، عصر دیروز با قهرمانی آذر میرزایوف از جمهوری آذربایجان در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت رئیس هیات شطرنج گیلان گفت: در پایان این رقابت ها و در جدول گروه آ آذر میرزایوف استاد بزرگ جمهوری آذربایجان با کسب هشت امتیاز و پوئن شکنی 50 قهرمان شد، ارنست سیپکه استاد بزرگ کشور هلند با هشت امتیاز و پوئن شکنی 5 / 47 در مکان دوم قرار گرفت و احسان قائم مقامی استاد بزرگ ایران با کسب 7 امتیاز سوم شد.
کیومرث بیات افزود: در رقابت های جدول گروه ب فرهاد صمصام از ایران با کسب 10 امتیاز مقام نخست را کسب کرد، رضا روزبهان با کسب 9 امتیاز در مکان دوم ایستاد و بهتاش سلیمی فرد از ایران با کسب 5 / 8 امتیاز سوم شد.
وی خاطرنشان کرد: گروه بانوان این پیکارها سحر حسینوآ از جمهوری آذربایجان با کسب 8 امتیاز قهرمانی شد، لاله فریدونلو از جمهوری آذربایجان و آناهیتا غلامی از ایران با کسب 7 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
در جدول گروه د دختران و پسران زیر 14 سال ، آرین یوسفی کیا به مقام قهرمانی رسید، ابوالفضل کاظمیان دوم شد و سیدعلیرضا حسینی عنوان سوم را کسب کرد
در همین جدول و در رده سنی زیر 12 سال، سیدکیان پورموسوی ، آرین همتی و عرفان فانی به ترتیب اول تا سوم شدند، در رده سنی زیر 10 سال، رحیم آسیف علیف از جمهوری آذربایجان، امیرعلی علیمردانی و آراد نظری به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند، در رده سنی زیر 8 سال، آرتین باغدار اول شد، ابوالفضل صوتی و بردیا دانشور و در رده سنی زیر 6سال هیراد صابری، رضا مهدوی و کورش مهبدی به ترتیب اول تا وسوم شدند.
دوازدهمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج جام خزر به مدت هشت روز با حضورد 550 شطرنجباز از ایران و کشورهای ازبکستان، هلند، آلمان، فرانسه، روسیه، لتونی، لیبی، بلغارستان، ارمنستان، ترکیه، هندوستان ، گرجستان، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان و عراق در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد./س


انتهای پیام /


برچسب ها: رقابت ، شطرنج ، جام ، خزر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.