نماینده مردم تهران گفت: یک طرف دعوا در مشکل به وجود آمده در بودجه هیئت رئیسه است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس گفت: مطلع شدیم وزیر علوم ضمن برکناری دکتر رهبر معاون اداری مالی وزارت علوم را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرده است.
 
وی افزود: نمی‌دانیم برای اعضای هیئت علمی دانشگاه متاسف باشیم که یک نفر را نتوانستند پیدا کنند که وقت آزاد بیشتری داشته باشد که به عنوان سرپرست دانشگاه تهران انتخاب شود یا برای وزیر علوم متاسف باشیم که با وجود این که خود سال‌ها رئیس‌ دانشگاه بوده نتوانسته سرپرستی را پیدا کند، نکند این‌ها دستوراتی است که به آقای وزیر داده می‌شود.  
 
نماینده مردم تهران ادامه داد: از دولت راستگویان انتظار این بود که به وعده‌های خود عمل کند امروز وزیر مسکن به دلیل اعتقاد نداشتن به پرو‍ژه مسکن هزاران میلیارد سرمایه ملت را به دست نابودی سپرده است.
 
وی گفت: بهتر است دعواهای سیاسی را کنار بگذاریم و منافع مردم را در نظر گیریم.
 
کوچک‌زاده هم چنین با اشاره به مشکل به وجود آمده در خصوص جداول بودجه گفت: شما وعده دادید که هیئت رئیسه مشکل بودجه را بررسی می‌کند در صورتی که یک طرف دعوا هیئت رئیسه است چرا که با دستور آقای لاریجانی چنین اقداماتی صورت گرفته از این رو شکایت از هیئت رئیسه باید از سوی کمیسیون اصل 90 بررسی شود و ما آن‌ها را حکم می‌دانیم.  
 
محمدرضا باهنر که ریاست بخش پایانی جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده گفت: شما می‌توانید از طریق کمیسیون اصل 90 به شکایت خود از هیئت رئیسه پیگیری کنید هم چنین می‌توانید از حق استیضاح خود برای استیضاح هیئت رئیسه نیز استفاده کنید.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: تذکر ، شفاهی ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار