مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران با بیان اینکه متأسفانه در فضای امروز دانشگاه‌ها، نگاه‌ها و فشارهای سیاسی بسیار مطرح است، گفت: برخی جریان‌های سیاسی به دستگاه‌ها فشار می‌آورند تا تغییرات صورت بدهند و این امر در فضای دانشگاهی بسیار مضر است.

"حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم کلانتری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر اینکه باید شأن مدیران همیشه رعایت شود، گفت: تغییر اگر با تدبیر و با هدف شایسته‌سالاری و همچنین به دور از گرایش‌ و بازی‌های سیاسی صورت بگیرد، مفید واقع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها موقتی است و سنگرهای جدیدی برای مدیریت‌های جدید مطرح می‌شود، اظهار داشت: "فرهاد رهبر" یکی از نیروهای ارزشی و خادم نظام و دانشگاه تهران به شمار می‌آید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران تصریح کرد: "فرهاد رهبر" در 5 سال گذشته زحمات زیادی را متحمل شد و دانشگاه تهران از نظر جایگاه علمی، ملی و جهانی ارتقاء پیدا کرد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین کلانتری افزود: زحماتی که مدیران متحمل می‌شوند باید مورد تقدیر قرار بگیرد و دستگاه‌های مسئول پاسخ زحمات آن‌ها را بدهند.

وی با تأکید بر اینکه واژه عزل و برکناری واژه مناسبی نیست، گفت: بهتر بود تا این تغییر مدیریتی در دانشگاه تهران در اواسط ترم اتفاق نمی‌افتاد تا رئیس جدید با آمادگی بیشتری وارد کار می‌شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران با بیان اینکه این حق به مسئولان داده می‌شود تا نسبت به انتخاب زیرمجموعه‌های مدیریتی خود اقدام کنند، اضافه کرد: با توجه به موفقیت‌هایی که فرهاد رهبر داشته است؛ این امکان وجود داشت که مسئولان برای تغییر مدیریت دانشگاه تا تابستان صبر کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کلانتری با بیان اینکه متأسفانه در فضای امروز دانشگاه‌ها، نگاه‌ها و فشارهای سیاسی بسیار مطرح است، خاطرنشان کرد: برخی جریان‌های سیاسی به دستگاه‌ها فشار می‌آورند تا تغییرات صورت بدهند و این امر در فضای دانشگاهی بسیار مضر است.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار