عضو حزب مردم‌سالاری گفت: حزبی کردن انتخابات از جمله مهمترین اولویت‌هایی است که از سوی دولت یازدهم و سایر قوا در سال جدید به منظور بهتر عمل کردن احزاب به عنوان نهادهای مدنی باید مدنظر قرار بگیرد.

"داریوش قنبری" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره پیشنهادش به دولت درباره فعالیت احزاب در سال جدید اظهار داشت:‌ قوه مقننه با توجه به محدودیت‌هایی که در چند سال اخیر بر فضای فعالیت احزاب در کشور حاکم بوده، قوانین را به گونه‌ای به تصویب رسانده تا زمینه برای فعالیت واقعی آنها در چارچوب قانون، بیشتر از گذشته فراهم شود.

وی ادامه داد: حزبی کردن انتخابات از جمله مهمترین اولویت‌هایی است که از سوی دولت و سایر قوا در سال جدید به منظور بهتر عمل کردن احزاب به عنوان نهادهای مدنی باید مدنظر قرار بگیرد.

عضو حزب مردم‌سالاری به برگزاری جلسات مکرر برای رسیدگی به امور مربوط به احزاب از سوی دولت یازدهم در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: انجام و پیگیری‌های چنین جلساتی به معنای اهمیت احزاب برای دولت تدبیر و امید است که امید به تداوم این جلسات در سال جدید وجود دارد.

این فعال سیاسی بیان داشت: قوه قضاییه درباره فعالیت‌های غیر قانونی و تخلفات افراد فعال در حزب، اساس عملکرد حزبی را مورد بازخواست قرار ندهد بلکه افراد متخلف باید به دلیل عدول از اصول اصلی حزبی و قانونی و اسلامی مورد پیگیری قضایی قرار گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار