اهواز/

آخرین وضعیت توریسم‌ درمانی در دانشکده علوم پزشکی آبادان

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان آخرین وضعیت توریسم درمانی در حوزه فعالیت این دانشکده را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ نصرالله حسونی بحرینی با اشاره به آخرین وضعیت توریسم درمانی در حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان، گفت: کشور ما به دلیل در اختیار داشتن پزشکان متخصص خوب و تنوع تخصص‌های پزشکی و با توجه به این موضوع که هزینه‌های درمان در کشور ما نسبت به دیگر کشورهای همسایه ارزان‌تر است، می‌تواند در جذب بیماران این کشورها، گام بردارد.

وی از حضور بیماران کشورهای همسایه برای پی‌گیری درمان به آبادان و خرمشهر خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون نزدیک به 100 نفر به بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان و 50 نفر نیز به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر از کشورهای همسایه به ویژه از عراق و کشورهای حوزه خلیج‌فارس، برای درمان خود مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: با توجه به مذاکره‌های صورت گرفته با بخش خصوصی مجوز تاسیس یک بیمارستان 150 تخت‌خوابی داده شده و حدود 50 درصد بیمارستان اروندان نیز ساخته شده است. ضمن اینکه در بیمارستان‌های دولتی نیز به دنبال تجهیز، نوسازی و اضافه کردن بخش‌های مختلف هستیم.

بحرینی در همین خصوص عنوان کرد: با توجه به عزم جدی هلال‌احمر، منطقه آزاد اروند و دانشکده علوم پزشکی آبادان در بحث ارتقای توریسم درمانی، کلینیک هلال‌احمر نیز راه‌اندازی می‌شود که در این کلینیک خدمات ارتوپدی و چشم ارائه می‌شود.

وی با اعلام این موضوع که توریسم درمانی منافاتی با خدمات‌رسانی به شهروندان آبادانی و خرمشهری ندارد، گفت :با توجه به درآمدزا بودن توریسم درمانی، توسعه بخش‌های درمان، خرید تجهیزات و در نهایت خدمات به شهروندان را بالا می‌بریم/س

برچسب ها: توریسم ، درمانی ، آبادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.