نایب رئیس مجلس توگو گفت: از هرگونه بیدار‌گری که منجر به صلح شود حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در ادامه برگزاری نهمین کنفرانس مجالس کشورهای اسلامی نایب رئیس دوم رئیس پارلمان توگو در این اجلاس ابتدا پیغام رئیس مجلس توگو را به لاریجانی رساند و گفت: آقای رئیس مجلس پارلمان توگو مایل بود شخصا در این اجلاس شرکت کند ولی به دلایلی این اتفاق نیفتاد بنابراین مراتب عذرخواهی رئیس مجلس توگو را به محضرتان عرض می‌کنم.
 
وی در ادامه از طرف پارلمان توگو مراتب قدردانی خود را از پارلمان و ملت فداکار ایران اعلام کرد و گفت: از طرف پارلمان توگو از ملت و پار لمان فداکار ایران به علت فداکاری، مهمان نوازی و میزبانی نهمین کنفرانس اتحادیه کشورهای اسلامی قدردانی می‌کنم.  
 
خانم دمونادو افزود: کشور توگو با اهداف اتحادیه مجالس کشوهای اسلامی یعنی ایجاد صلح، عدالت و مدارا موافق بوده و بر آن تاکید دارد، این موضوع در جهت مقابله با استکبار و استعمار است.  
 
وی تصریح کرد: ما برای ارتقاء و ایجاد گفتگوی دائمی بین طوایف مختلف کشور توگو تلاش می‌کنیم و از این مسئله حمایت خواهیم کرد.  
 
نایب رئیس دوم پارلمان توگو تصریح کرد: از هرگونه بیدار‌گری که منجر به صلح شود حمایت خواهیم کرد.  
 
وی همچنین از حسن نیت کشورهای آفریقایی در قبال کشور توگو قدردانی کرد.  
 
خانم دمونادو در پایان گفت: امیدوارم اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی همبستگی پارلمان‌های کشورهای اسلامی را در پی داشته باشد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: نایب ، رئیس ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار