نماینده مردم اردکان گفت: بهتر است که نهاد قانونگذاری را اصلاح کنیم ما یک ماه برای بودجه وقت گذاشتیم ولی همه مصوبات کمیسیون تلفیق ملغی شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز مجلس گفت: تذکر نمایندگان براساس دستور کار مجلس بود چرا که قرار بود جلسه امروز برای رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه برگزار شود.  
 
وی افزود: بهتر است که نهاد قانونگذاری را اصلاح کنیم ما یک ماه برای بودجه وقت گذاشتیم ولی همه مصوبات کمیسیون تلفیق ملغی شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: ما کلان نگر هستیم، جدول توزیع شده درست یا نادرست مورد تصویب نمایندگان قرار گرفته است و براساس بازبینی فیلم‌ها و هم چنین جلسه 20 بهمن که با حضور آقای لاریجانی برگزار شد مشخص می‌شود که جداول در آن جا رای آورده است.
 
تابش ادامه داد: در جدولی که مورد نظر نمایندگان است به اکثر استان‌ها بودجه خاصی اختصاص داده شده است، ما حق نداریم عوارض مالیات را افزایش دهیم و به مردم فشار آوریم ما نماینده دو نهاد حاکمیتی نیستیم بلکه نماینده مردم هستیم.
 
حجت‌الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد در پاسخ به این تذکر تابش گفت: از قبل اعلام شده بود که دستور جلسه مجلس ادامه دستور هفتگی پارلمان است و ما از آغاز این موضوع را مورد بررسی قرار دادیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، مجلس ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار