رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ایلام دیروز در همایش پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب های اجتماعی ایلام گفت: حجاب به منزله مایه منزلت و نشانه کرامت انسانی زن، ارزش زنان ایرانی را بسیار بالا برده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ بهمن جوشقانی با بیان این مطلب افزود: شوربختانه بدحجابی که یکی از عوامل مهم آسیب های اجتماعی است گاهی در میان گروه های مردمی و دستگاه های دولتی دیده می شود.
وی افزود: در کشورها و نظام های لاییک، مسلمانان برای حفظ حجاب خود با نظام حاکم مخالفت می کنند در حالی که در حکومتی که مبنا و اساس آن اسلامی است بد حجابی رواج دارد که این زنگ خطری برای جامعه است.
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ایلام، کم توجهی خانواده ها، دنیاگرایی و ضعف ایمان، مشکلات اقتصادی، تهاجم فرهنگی و کم توجهی دستگاه ها به مبانی دینی و فرهنگی را از مهمترین عوامل آسیب های اجتماعی جامعه دانست.
جوشقانی تاکید کرد: بدحجابی در جامعه اسلامی به هیچ عنوان زیبنده نیست و دستگاه های دولتی در استخدام های خود باید به این موضوع اهمیت ویژه ای نشان دهند.
وی گفت: مدیران باید در موضوع حجاب پایش بیشتر و برخورد جدی داشته باشند و افراد محجبه را تشویق و ارتقا رتبه دهند تا این کار به عنوان الگو در جامعه نهادینه شود.
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی استان افزود: دشمن تلاش می کند با استفاده از رسانه های خود بدحجابی و بی غیرتی را در خانواده ها رواج دهد که راه مقابله با این آسیب ها رعایت حجاب و بازگشت به فرهنگ دینی و ترویج نماز است.
 
 
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: حجاب ، زن ایرانی ، منزلت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.