دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی از توزیع برگ‌های سهام عدالت در بین جامعه کارگری آذربایجان غربی خبر داد و گفت: باید در این زمینه اطلاع‌رسانی وسیع انجام شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،اسلام صادقی، اظهار داشت: برای توزیع اوراق سهام عدالت در چند سال گذشته اقدام شده است که در این راستا قشرهای مختلف از جمله کارمندان و ... از آن بهره‌مند شدند و بعد از پنج سال نوبت به جامعه کارگری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اعضای خانه کارگر برای دریافت این اوراق بهادار مراجعه می‌کنند، ادامه داد: با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان دارایی و تعاونی‌های سهام عدالت نسبت به توزیع این اوراق اقدام می‌شود.

این فعال جامعه کارگری از اینکه طبقه کم‌برخوردار آخرین گروهی است که از این خدمت بهره‌مند می‌شوند، اظهار تاسف کرد و گفت: در اصل باید به این طبقه و قشر کم‌درآمد جامعه اوراق ارائه می‌شد ولی جزو آخرین گروه‌ها است که از آن بهره‌مند می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی ضمن اظهار تاسف از اینکه جامعه کارگری هیچ‌گاه آن طور که باید مورد حمایت و توجه قرار نمی‌گیرد، بیان داشت: کارگران همیشه در گروه اقشار فراموش شده هستند که صحت این ادعا را در نحوه توزیع سبد کالا و اوراق سهام عدالت به روشنی دیدیم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، سهام ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.