رییس دانشگاه ازاد اسلامی واحد دماوند از کسب دو مقام اول و سوم ربات امدادگر واحد دماوند به عنوان تیم های برتر دومین دوره مسابقات کشوری رباتیک خیام خبر داد.

ˈمحمود صفریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: در این دوره از مسابقات که بهمن ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور برگزار شد، تعداد 925نفر از جوانان و دانشجویان علاقمند درقالب 212 تیم در شش لیگ جنگجوی سنگین و سبک وزن، مین یاب، عمود پرواز، تعقیب خط ویژه و امدادگر واقعی در سه روز متوالی به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در لیگ جنگجوی سنگین وزن 12 تیم، سبک وزن 43 تیم، مین یاب 30 تیم، عمود پرواز 19 تیم، تعقیب خط ویژه 79 تیم و امدادگر واقعی پنج تیم و تعداد 24 تیم بدون ربات شرکت داشتند که پس از سه روز رقابت فشرده با حضور داوران و ناظران انجمن رباتیک ایران تیمهای برتر شناخته شدند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به موفقیت تیم رباتیک واحد دماوند در این دوره از مسابقات همچون دوره های گذشته اشاره کرد و افزود: در رشته امدادگر واقعی تیمهای دی اِم اِل 2 از دانشگاه آزاد اسلامی دماوند و خیام از دانشگاه آزاداسلامی واحد نیشابور رتبه های اول و دوم را به خود اختصاص دادند که در پایان به تیمهای برتر هدایای نفیسی اهدا شد.

صفری بیان کرد: همچنین تیم دی اِم اِل یک از واحد دماوند در لیگ ربات امدادگر واقعی، مقام سوم را به خود اختصاص داد./س



برچسب ها: ربات ، امدادگر ، دماوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.