داورزنی: جمعه درباره برناردی به جمع بندی نهایی می رسیم/اولویت ما دفاع از منافع ملی است

رئیس فدراسیون والیبال از مشخص شدن تکلیف لورنزو برناردی جهت به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی والیبال تا جمعه دوم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پس از اینکه مسئولان فدراسیون والیبال از به توافق رسیدن شفاهی با لورزنو برناردی به منظور بر عهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی والیبال کشورمان خبردادند، اعلام کردند که بنا به دلایلی هنوز قرارداد وی امضا نشده است و در حال بررسی کردن برخی موارد از جمله مدت زمان و چگونگی حضور وی در ایران می باشند.

در همین راستا محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: ما با برناردی شفاها در خصوص قبول مسئولیت سرمربیگری تیم ملی ایران به توافق کامل رسیدیم. اما با توجه به اینکه تیم او در مسابقات باشگاه های اروپا به مرحله نیمه نهایی صعود کرده، در صورتی که جواز حضور در مسابقات باشگاه های جهان (که از 6 تا 11 می در بتیم برزیل برگزار می شود) را به دست آورد، ما فاصله کمی (عملا یک هفته) تا مسابقات لیگ جهانی (که 26 می آغاز می شود) خواهیم داشت. این موضوع مهمی است و ما در حال بررسی این موضع و چگونگی حضور وی در تمرینات هستیم. چرا که ما چند دیدار تدارکاتی پیش از لیگ جهانی خواهیم داشت. پس با توجه به این موضوعات می بایست عجله نکنیم و بهترین و سنجیده ترین تصمیم را بگیریم.

وی افزود: با این اوضاع و چند جلسه ای که با برناردی صحبت کردم در نهایت به این نتیجه رسیدیم که همه شرایط را مجددا بررسی کنیم و جمع بندی نهایی را روز جمعه انجام دهیم تا تکلیف کار وی کاملا مشخص شود. جمعه یا با برناردی قرارداد امضا می کنیم و یا سریعا به سراغ گزینه های دیگر خود می رویم. اولویت ما دفاع از منافع ملی است و در این شرایط ما باید با حوصله و تدبیر از شرایط بهره گیریم و بهترین انتخاب موجود خود را انجام دهیم تا بتوانیم به بهترین نتیجه هم برسیم.

ما نباید این موضوع را آن چنان حساس کنیم که نتوانیم به درستی تصمیم بگیریم. باید بتوانیم همه شرایط را بسنجیم و بعد انتخاب خود را انجام دهیم. باید بدانیم تیم ملی را به چه کسی می سپاریم و چقدر می تواند از هویت والیبال ملی کشورمان دفاع کند. تمام تلاش خود را می کنیم که مثل سه ساله  گذشته که ولاسکو را به عنوان بهترین انتخاب به ایران آوردیم، این بار نیز بتوانیم بهترین انتخاب را انجام دهیم و یک مربی شایسته برای تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب کنیم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار