تمرینات تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی بطور منظم در مجموعه ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، علیرضا شهیدی‌پور مدیر مجموعه ورزشی فتح این واحد دانشگاهی و سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجتمع ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات از امکانات سخت افزاری مناسبی برای برگزاری تمرینات تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار است. 

وی ادامه داد: تمرینات تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی، در حال حاضر بطور منظم در مجموعه ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات در حال برگزاری است. 

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی، ‌ افزود: سالن بدنسازی، ‌ استخر سرپوشیده به همراه دروازه‌های استاندارد واترپلو، اتاق کنفرانس به منظور بازبینی فیلم بازی‌ها و... از جمله امکانات سخت افزاری است که در مجموعه ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات دراختیار تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته است. 

وی به میزبانی مسابقات لیگ بر‌تر واترپلو در واحد علوم و تحقیقات اشاره کرد و ادامه داد: درصدد هستیم تا با تجهیز هرچه بهتر استخر واحد علوم و تحقیقات، شرایط لازم و کافی را برای میزبانی بازی‌های تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ بر‌تر در واحد علوم و تحقیقات فراهم کنیم. 

مدیر مجموعه ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه مجموعه ورزشی فتح از امکانات میزبانی مناسبی برای رشته‌های مختلف ورزشی در بخش خواهران و برادران برخوردار است، افزود: تا کنون این مجموعه میزبان مسابقات مختلفی است. 

شهیدی‌پور تصریح کرد: در حال حاضر کسب مقام قهرمانی در لیگ بر‌تر واترپلو ایران در سال آینده و همچنین راه یابی به مسابقات آسیایی واترپلو ازبرنامه‌ها و اهداف اساسی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۹۳ است. ‌ به همین منظور، علاوه بر تدوین برنامه‌ای منظم و منسجم تمرینی، به جذب بازیکنان تراز اول برای تقویت تیم دانشگاه آزاد اسلامی در سال آینده، اقدام خواهد شد. 
وی با بیان اینکه مسابقه نیمه نهایی لیگ بر‌تر را با اختلاف یک امتیاز در مجموع بازی رفت و برگشت، به تیم شهبازی زنجان واگذار کرده ایم‌، افزود: با اتحاد و یکدلی‌ای که بین کادر فنی و بازیکنان وجود دارد، تمام سعی خود را خواهیم کردکه در بازی رده بندی با تیم گچساران، به مقام سومی این دوره از لیگ ایران دست پیدا کنیم. 

مدیر مجموعه ورزشی فتح، همکاری و فعالیت مجموعه واحد علوم و تحقیقات را در کسب موفقیت‌های تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی موثر و ضروری دانست و گفت: دکتر دادکان معاون ورزش دانشگاه آزاد حمایت‌های خوبی از تیم واترپلو این دانشگاه داشته‌اند. 

شهیدی‌پور با بیان اینکه مجموعه ورزشی فتح یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های ورزشی دانشگاهی در سطح کشور است و شامل سه بخش محوطه ورزشی روباز، استخر سرپوشیده و سالن‌های چند منظوره است، تصریح کرد: سالن چندمنظوره شامل سالن ورزشی با قابلیت برگزاری مسابقات والیبال، بسکتبال و فوتسال با گنجایش ۱۰۰۰ نفر، سالن کشتی، ورزش‌های رزمی، بدنسازی، اسکواش، بدمینتون و تنیس روی میز از جمله امکانات مجموعه ورزشی فتح واحد علوم و تحقیقات است که متاسفانه علی رغم امکانات موجود از ظرفیت‌های حال حاضر به خوبی استفاده نشده است. 

وی این مجموعه ورزشی را شامل محوطه ورزشی روباز همچون زمین فوتبال با گنجایش ۱۵۰۰ نفر تماشاچی، زمین والیبال با گنجایش ۲۷۶ نفر تماشاچی، زمین هندبال با گنجایش ۷۴۱ نفر تماشاچی و زمین بسکتبال با گنجایش ۵۰۱ نفر تماشاچی دانست و ادامه داد: در حال حاضر مجموعه ورزش فتح در بخش خواهران دارای رشته‌های ورزشی چون والیبال، بسکتبال، شنا، شطرنج، تنیس روی می‌ز، بدمینتون و هندبال و در بخش برادران نیز دارای رشته‌های ورزشی والیبال، بسکتبال، شنا، شطرنج، تنیس روی می‌ز، بدمینتون، هندبال، واترپلو، کشتی، تکواندو، کاراته، فوتسال و... است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار