مربی تیم پرسپولیس در مورد بازی روز جمعه گفت: تلاش وانگیزه بچه‌ها برگ برنده میدان است و تمام تلاششان را برای شادی هواداران انجام خواهند داد.

محمد دایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد ارزیابی اش از بازی روز جمعه گفت: حساس‌ترین بازی‌ها را پیش رو داریم که بازی با صبا هم یکی از این بازی‌ها است، با توجه به شرایط تیم تمام بازی‌ها خیلی مهم و حائز اهمیت هستند، 3  امتیاز بازی روز جمعه کمک می‌کند که بالای جدول باشیم و راهمان را برای قهرمانی هموار می‌کند، انشاالله با کمک خواوند وهمت بچه‌ها می‌بریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قهرمان می‌شود گفت: امیدواریم وتلاشمان را انجام می‌دهیم، بچه‌ها با تمام وجود مصمم‌ هستند که قهرمان شوند و این قهرمانی را با عشق به هواداران تقدیم کنند.

 وی افزود: فعلاً فقط روی بازی‌های پایانی تمرکز داریم، علی پروین آب پاکی را روی دست بچه‌ها ریخت وبچه‌ها به عشق طرفداران بازی خواهند کرد.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا مطرح کردن واگذاری سهام در این شرایط کار درستی بود یا نه اظهار داشت: من به هیچ وجه به راجع به این مسئله صحبتی ندارم، از کسانی که این جلسه را گذاشتند باید درمورد این مسئله پرسید.

وی در مورد جایگزین سید جلال حسینی در بازی روز جمعه گفت: سید جلال بازیکن ارزنده تیم است ولی پرسپولیس بازیکنان شایسته‌ای دارد که از آن‌ها استفاده خواهیم کرد.

محمد دایی در مورد خلعتبری و شایعاتی که در مورد جلوگیری از حضور وی در بازی روز جمعه در برخی رسانه‌ها مطرح شده گفت: تا الان که هیچ صحبتی در این رابطه نشده است، خلعتبری با تیم تمرین می‌کند وشکر خدا از آمادگی خوبی برخوردار است، ما برای بازی روز جمعه روی خلعتبری حساب کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس برای فصل بعد تدبیری اندیشید که در بحث نقل وانتقالات از سایر تیم‌ها عقب نماند اظهار داشت: ما فعلاً روی همین 4 بازی تمرکز داریم.

محمد دایی رابطه علی پروین و علی دایی و حمایتی که مدیرعامل باشگاه از سرمربی پرسپولیس در رسانه‌ها عنوان کرده خاطرنشان کرد: انشاالله که همین طور باشد، نه تنها در زبان، بلکه در عمل هم این حمایت باید باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دایی ، پرسپولیس ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار