سرمربی اهداف پروازی گفت: ورزشکاران اهداف پروازی برای ثبت رنکینگ خود باید چهار بازی رسمی داشته باشند که فدراسیون برای اینکه بهانه‌ای برای ورزشکاران وجود نداشته باشد چهار مسابقه رسمی برگزار می‌کند.

علی افسری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات اهداف پروازی از اول تیر هر سال تا دی و از دی تا تیر برگزار می‌شود.
 
سرمربی اهداف پروازی ادامه داد: درطول این مدت، مسابقاتی برگزار می‌شود که ورزشکاران برای اینکه رنکینگ آنها و امتیازات و جایگاهشان مشخص شود باید حداقل در چهار مسابقه رسمی شرکت کنند.
 
وی افزود: کمیته مسابقات به دلیل اینکه ورزشکاران بهانه‌ای نداشته باشند که نتوانستند در مسابقه‌ای شرکت کنند، خود سازمان چهار مسابقه رسمی برگزار می‌کند تا ورزشکاران بتوانند در آن شرکت کنند و رنکینگ آنها اعلام شود.
 
افسری خاطرنشان کرد: ممکن است ورزشکاری بیش از چهار بازی رسمی داشته باشد که در این میان سه بازی خود را که رکورد بهتری ثبت کرده است انتخاب و یک بازی و امتیاز خود که امتیاز کمتری گرفته است را حذف می‌کند و سه بازی رسمی برای او ثبت و اعلام می‌شود.
 
وی ادامه داد: تیرانداز در مقابل تیرهایی که می‌اندازد مسئول است و می‌تواند یکی را حذف کند.
 
سرمربی اهداف پروازی بیان داشت: پس از دی ماه مسابقه‌ای برگزار نشده است به همین دلیل این مسابقه‌ای که قرار است از هفت الی 12 دی برگزار شود یکی از مسابقات رسمی است.
 
افسری اظهار داشت: اعضای تیم ملی در حال حاضر شخصی است وتیراندازان انتخاب شده و تمرین می‌کنند.

وی ادامه داد: این مسابقات برای رکوردگیری برای مربیان است که متوجه شوند که بازیکنان در چه وضعیتی هستند وبه کجا رسیده‌اند.

سرمربی اهداف پروازی افزود: رنکینگ هر 6 ماه یک بار تشکیل واعلام می شود و درحال حاضر بازیکنان تیم ملی تا 6 ماه ثابت‌اند.

وی اعلام کرد: فدراسیون برای تیراندازانی که خودش به هزینه خود وزیر نظر مربی خصوصی خود کارمی‌کند مزایایی در نظر گرفته است که آن‌ها بتوانند درمسابقات شرکت کنند وخودشان را محک بزنند و مربی عملکرد آن‌ها را ببیند و اگر بهتر از بازیکنان تیم ملی است وی را به کمیته فنی پیشنهاد دهد که این بازیکن برای تیم ملی اهداف پروازی مناسب است و جایگزین یکی از ورزشکاران در تیم ملی شود.

افسری در رابطه با جوایز این مسابقه گفت: به نفرات اول تا سوم این مسابقه جوایزی تعلق می‌گیرد که به نفر اول 30 راند تمرینی، نفر دوم 20 راند تمرینی و نفر سوم 10 راند تمرینی تعلق می گیرد.

وی در آخر بیان کرد: اهداف پروازی کمی از آن‌دسته رشته‌هایی است که داورانی که مدرک بین‌المللی دارند بسیار کم است که یکی از آن‌ها کامران مجرد است که به تازگی توانسته مدرک بین‌المللی داوری از قطر بگیرد و دو داور دیگر ترکی ودروچی هستند.

افسری افزود: درمجموع داوری اهداف پروازی داوری سختی است اما به دقت و دقیق بودن نیاز دارد.

سرمربی اهداف پروازی در آخر بیان کرد: کمیته فنی داروان، سرداور را مشخص می‌کند و سرداور نیز خودش دستاریش را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار