فرودگاه شیراز بعنوان مهمترین قطب پروازی جنوب کشور اهمیت زیادی دارد و سالانه 2 میلیون و 400 هزار نفر مسافر در این فرودگاه اعزام و پذیرش می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور در شیراز گفت: در حال حاضر پروژه های توسعه ای زیادی در فرودگاههای کشور در حال اجرا است لیکن با توجه به اینکه این شرکت به صورت درآمد هزینه ای اداره می شود سالانه تنها 2200 میلیارد ریال صرف نگهداری تجهیزات،تاسیسات و اماکن فرودگاهی موجود می گردد و قطعا برای رسیدن به اهداف توسعه ای نیازمند استفاده از سایر منابع از جمله پتانسیل ها و منابع بخش خصوصی هستیم.

اسماعیل تبادار افزود: هم اکنون پروژه های مختلفی در فرودگاه شیراز در حال اجرا است؛ از جمله ساخت و توسعه 16 هزار مترمربع فضای ترمینالی که 9 هزار متر مربع آن از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می شود و در حال حاضر4 هزار متر مربع آن به بهره برداری رسیده و مابقی تا تاریخ تیرماه آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت فرودگاههای کشور بیان داشت: پروژه احداث پارکینگ طبقاتی به متراژ 28 هزار متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی به روش BOT در حال اجرا است. این پارکینگ در 5 طبقه احداث می شود که طبقه اول آن تجاری و طبقات دیگر ظرفیت پارک 750 خودرو را دارا می باشد./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اعزام ، پذیرش ، فرودگاه ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.