جعفری با اشاره به اینکه در سال 88 زمان ارائه خدمات 16 ساعت بود گفت: استفاده از کارت الکترونیکی زمان انتظار مشتریان را به صفر می‌رساند.

سید علی جعفری مدیر عامل امداد خودرو در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت ما کاهش زمان حضور مشتریان در محل نمایندگی است اظهار داشت: در سال 88 زمان انتظار مشتریان در نمایندگی‌ها برای کسب خدمات 16 ساعت بود.
 
وی افزود: هم ‌اکنون میانگین این زمان 2.5 ساعت است که با ارائه همگانی کارت الکترونیکی به صفر خواهد رسید.
 
جعفری ادامه داد: با این کرات دیگر احتیاج به هیچگونه برگه کاغذی و حضور کارشناسان امداد خودرو در محل نمایندگی نیست چرا که به محض وارد کردن کارت خدمات همان لحظه ارائه می‌شود.
 
به گفته مدیرعامل امداد خودرو آنچه که هم‌اکنون در دستور کار این شرکت قرار گرفته است حمایت همه‌جانبه از مشتریان و جلب رضایت آنان است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو ، کارت ، نمایندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار