قائم مقام رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: توسعه امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه در کشور نیازمند مشارکت مردم بویژه خیران است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، عبدالرضا عابد ضمن عنوان این مطلب افزود:با تشکیل مجمع خیران امامزاده و بقاع متبرکه که می‌توانیم از مشارکت بسیار تعیین کننده و موثر خیرین و افراد مذهبی برای طرح‌های توسعه و نوسازی اماکن مقدس به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: فعالیت‌ هیأت امنای امام‌زاده‌ها بسیار مهم است و این افراد نباید وابسته به جناح، گروه و تشکل یاسی خاصی باشند بلکه باید در جایگاهی باشند تا در جلب اعتماد عمومی و تسریع پروژه موثر عمل کنند.

عابد تصریح کرد: پیگیری مستمر استاندار قزوین برای اجرایی شدن طرح توسعه امامزاده حسین و عزم جدی مدیران برای ین کار ارزشمند قابل تقدیر است و ما هم در این کار خیرکه تضمین کننده دنیا و آخرت همه فعالان این بخش است مساعدت لازم را انجام می‌دهیم.

عابد اظهار داشت: طرح توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین از کارهای بزرگ ملی است که هم هزینه زیادی لازم دارد و هم زمان، اما با عزم جدی مسئولان و خیران و مشارکت مردم این کار می‌تواند با سرعت بیشتری اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: گردشگری مذهبی از طرح‌های مهمی است که در صورت توسعه و نوسازی امامزاده‌ها می‌تواند مورد استقبال قرار گیرد و مسئولان اوقاف هم در این حوزه جدی هستند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: گردشگری ، مذهبی ، توسعه ، بقاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار