معاون اجتماعی و نوسازی مردمی سازمان نوسازی تهران خبر داد: بیشترین بافت فرسوده در سطح کشور متعلق به شهر تهران است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ششمین نشست کمیته فرهنگی اجتماعی و نوسازی مردمی بافت فرسوده منطقه با موضوع بررسی برنامه‌ها و طرح‌های پیشنهادی بافت فرسوده منطقه با موضوع بررسی برنامه‌ها و طرح‌های پیشنهادی بافت فرسوده برگزار شد  در این جلسه معاون اجتماعی فرهنگی منطقه7، معاون اجتماعی و نوسازی مردمی سازمان نوسازی تهران، جانشین معاونت شهرسازی و معماری، مدیر اداره راهبردی دفاتر خدمات نوسازی، راهبر دفاتر نوسازی، دبیر هیأت رییسه شورایاری‌های منطقه 7 و جمعی از مدیران و مسئولان برگزار شد.

در ابتدای این نشست علیرضا بنیه معاون اجتماعی و نوسازی مردمی سازمان نوسازی تهران با اشاره به اینکه بیشترین بافت فرسوده در سطح کشور متعلق به شهر تهران است افزود: 15درصد شهروندان در 5درصد بافت فرسوده زندگی می‌کنند از اینرو در زمینه نوسازی بافت فرسوده علاوه بر حفظ ساختار محله باید تمامی جوانب اجتماعی و زیرساخت شهری را در نظر گرفت.

معاون اجتماعی و نوسازی مردمی سازمان نوسازی تهران با بیان اینکه تأمین خدمات در نوسازی بافت فرسوده مهمترین بخش است تصریح کرد: فرآیند نوسازی تعامل و مشارکت تمامی دستگاه‌ها را می‌طلبد و عدم همکاری دستگاه‌ها ما را دراین مسیر دچار مشکل می‌کند.

محمود منیعی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه7 در ادامه این جلسه به برنامه‌ریزی در خصوص استفاده حداکثری از ظرفیت‌های متقابل دفاتر خدمات نوسازی و مناطق شهرداری در راستای اجرای اقدامات مشترک، ایجاد هماهنگی در حوزه انجام فعالیتهای اجتماعی در سطح محلات دارای بافت فرسوده منطقه و اجرای برنامه‌های اطلاع‌رسانی، آموزشی و توانمندسازی ویژه ساکنین بافت‌های فرسوده تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: همیاری و مشارکت مردمی اصل تحقق یافتن توسعه پایدار و رسیدن به جامعه پیشرفته است که جهت دست یافتن به آن ارائه آموزشهای مستمر شهروندی تأثیرگذار خواهد بود.


انتهای‌پیام/
برچسب ها: بیشترین ، بافت ، فرسوده ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار