مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با تأکید بر مدیریت علمی همراه با برنامه مداری گفت: معتقدم که به تمامی کارها باید با دید علمی، برنامه مداری و هدف گذاری نگاه کنیم و مطمئنا با اين ديد مي‌توانيم شاهد يك مديريت علمي‌ و نوين‌ باشيم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، کیانی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که روز گذشته در سالن اجتماعات اداره کل برگزار گردید اظهار داشت: انعکاس اخبار ورزشی توسط رسانه های مختلف استان بدون شک باعث بالارفتن روحیه و انگیزه ورزشکاران می شود و خانواده های این ورزشکاران نیز بیشتر فرزندان خود را مورد حمایت قرار می دهند و باعث می شود مسئولان استان توجه بیشتری به ورزش داشته باشند.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان از بیان ضعف ها و انتقادات ناراحت نمی شویم، افزود: رسانه ها با انتقادات و پیشنهادات خود می توانند به ورزش استان کمک کنند ، زیرا دانستن ضعف ها باعث می شود تا آن ها را اصلاح کنیم و در جهت توسعه و رشد ورزش استان بهتر گام برداریم.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: گرشاسبی طی چندسال گذشته برای توسعه ورزش استان زحمات زیادی کشیده و كارهاي انجام نشده بسياري هم وجود دارد که آنها را دنبال خواهیم کرد.

کیانی زاده افرود: اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره ای خدماتی و مصرفی است و مدیران آن باید به دنبال تعامل و ارتباط باشند تا به نتیجه برسند، اگر مدیر شهرستانی با فرماندار و نماینده مجلس آن شهرستان ارتباط خوبی نداشته باشد، نمی تواند در کار خود موفق شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از کارهایی که مد نظرمان بود و اتفاق هم افتاد، تشکیل شورای ورزش استان بود که اولین جلسه آن با حضور استاندار محترم برگزار شد. این شورا یک نهاد و مرجع قانونی است و مصوبات آن نیز قانونی می باشد.ما بسیاری از مشکلات و مسائل ورزش استان را می توانیم در این شورا حل کنیم و ضمانت اجرایی مصوبات آن خود استاندار است.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یکی از برنامه های مهم ما برنامه ریزی و هدف گذاری و تدوین تقویم ورزشی برای هیأت ها و شهرستان ها است که در این راستا تمام شاخص‌هايي كه مي‌تواند باعث رشد و توسعه يك رشته شود را مد نظر قرار مي‌دهيم. در اين برنامه‌‌ريزي مواردي ازجمله مدال‌آوري، كارهاي آموزشي و كلاس‌هاي داوري و مربيگري را در يك جدول قرار مي‌دهيم. ما سال 92 را سال پايه در نظر می گیریم و در سال 93 با حضور اعضاي هيات‌ها و کارشناسان، عملكرد آن‌ها را بررسي مي‌كنيم.

کیانی زاده تصریح کرد: یکی از مشکلات عمده ما در این چند سال این بود که تعدادی از تیم های ورزشی ما تحت پوشش ادارات و ارگانها قرار نمی گرفتند همین امر باعث شد بعضی از تیم ها دچار آسیب شوند بر همین اساس این موضوع را در شورای ورزش استان مطرح خواهیم نمود که بتوانیم تعدادی از تیمهای رشته های مختلف را تحت پوشش قرار دهیم تا بتوانند حضوری فعال در لیگ های کشور داشته باشند.

وی با اشاره به راه‌اندازي اداره ورزش و جوانان اهواز گفت: شهرستان اهواز كه بيش از يك ميليون نفر جمعيت دارد، حق آن است كه يك اداره ورزش و جوانان داشته باشد. اهواز پتانسیل بسیار زیادی دارد که قطعا به رشد ورزش استان و کشور کمک می کند.

کیانی زاده در ادامه عنوان کرد: بازنگری و اجرائی نمودن طرح آمایش،راه اندازی کمیته ورزش های پایه و پرمدال، راه اندازی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، تشکیل شورای ورزش همگانی،برگزاری برنامه های آموزشی،تجهیز و راه اندازی پایگاه قهرمانی، برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی از دیگر برنامه های اصلی ما به شمار می رود.

وی اظهار داشت: در بحث عمرانی نیز اولویت اصلی ما تکمیل پروژه های نیمه تمام است و برای افزایش سرانه فضای ورزشی استان، ایجاد فضاهای ورزشی روباز را در اولویت کار خود قرار می دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در بخش کارکنان نیز در خیلی از شهرستان ها با کمبود نیرو مواجه هستیم تا حدی که در برخی شهرستان ها برای مدیریت اداره ورزش و جوانان هیچ نیرویی نداریم ولی سعی داریم مجوز جذب نیروهای کارشناس را برای پر کردن فضاهای خالی ادارات خود دریافت کنیم تا بتوانیم این ضعف را پوشش دهیم.

وی در ادامه در خصوص توسعه ورزش بانوان استان اظهار کرد: اکنون 80 درصد مدال های ورزش استان توسط آقایان بدست می آید ولی به همان تعداد هم در بخش بانوان مدال وجود دارد که از آن بی بهره ایم؛ بر همین اساس سعی داریم توجه بیشتری به بخش بانوان داشته باشیم .

کیانی زاده در پایان با بیان اینکه پیگیری امور جوانان از اولویت ها است، گفت: بر اساس ماده 41 قانون پنجم توسعه، دستگاه ها موظفند برای جوانان کاری کنند و ما قطعا این موضوع را پيگري می كنيم. همچنين با تشکیل شوراي ساماندهي امور جوانان نيز خيلي از مشكلات را بررسي خواهیم نمود/ش.

برچسب ها: تاکید ، مدیریت ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.